99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-10 k

99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-10 k

08 Gru 2010, 15:40

Witam!

Obecnie jestem posiadaczem Polo z 2000r. które chcę sprzedać .

Po sprzedaży chcę kupić Opla Vectre B w sedania 2,0 16v 132 KM + LPG bądz taki sam tylko 1,8 . co o tym sądzicie ? proszę o jakies rady,wszelkiego rodzaju komentarze !

Autka chcę zamienić ponieważ chcę coś większego ze stabilniejszą budą i z komfortem.

<tak jeszcze dodam , jak ktos ma propozycje na jakies lepsze autko jego zdaniem tez chetnie przeczytam i rozważe cena do 9-10 tys>
pawellaby
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
Miejscowość: bieruń

Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

08 Gru 2010, 16:48

Vectra może być ale bolączką tych aut jest podatność na korozje nie są też jakieś super bezawaryjne ale ople ogólnie dobrze trawią lpg... może jakieś starsze bmw e36?
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

08 Gru 2010, 16:56

mialem jeszcze 3 tyg temu bmw e36 Coupe 2,0 150 KM benzyniak, nie ogarniam benzyny do tego odpada :<
pawellaby
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
Miejscowość: bieruń

Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

08 Gru 2010, 17:17

Vectra jest ok, ale gnije. Nie bierz 1.8, bo spali pewnie jak 2.0, a osiągi gorsze. Kumpel ma 2.0 i pali mu 10 w mieście, bez jazdy o kropelce. Z innych aut to polecam E36, możesz kupić 1.8is, pali wyraźnie mniej od 2.0, a jedzie niewiele gorzej. Druga opcja to LPG. :)
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5035
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

08 Gru 2010, 17:21

hum... nie no nie mam zamiaru kupic znowu 20 letniego auta , chociaz powiem ze te bmw e36 coupe kupilem za 5700 zl od znajomego co ma kupe kasy , stala z 5 lat nie jezdzona a jezdzila tylko po niemczech zawieszenie jak z salonu, myslalem nad gazem do niej ale nie chcialem wkladac gazu do 20 letniego auta... chce poprostu kupic cos fajnego w zakresie 8-10 tys. byle z gazem : )
pawellaby
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
Miejscowość: bieruń

Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

08 Gru 2010, 17:23

Zależy co dla kogo jest fajne... jak jeżdzisz rocznikiem to kup sobie Nubirę w tej cenie albo Leganzę.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5035
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Zadbaj o szyby i czyste światła Zadbaj o szyby i czyste światła
    Jazda samochodem z brudnymi szybami potrafi być bardzo niebezpieczna i znacznie ograniczać pole widzenia. Zwłaszcza zimą podczas opadów deszczu lub śniegu, gdy na drogach leży sól i błoto, które stale ...

  • Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:27

    ani troche nie podobaja mi sie daewoo :<
    pawellaby
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
    Miejscowość: bieruń

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:30

    No to bierz tego Opla. Powinieneś być zadowolony. A jeżeli kupiłeś tamto E36 w naprawdę dobrym stanie za te pieniądze to szkoda sprzedawać, już lepiej wstawić gaz i śmigać, na rocznik nie patrzeć, bo tam trochę inaczej lata lecą niż np. w Oplu. Wymiana auta to też koszty.
    Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5035
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:31

    troche nie dogadalismy sie : ) ja dalem tacie moje bmw , bo on ma wiecej kasy niz ja :P wiec on ma za co lać do niego :) a on mi dał swoje Polo z 2000r, za ktore dostane duzo wiecej niz za bmw : ) zawsze istnieje mozliwosc ze tata mi odda te bmw , ale powiedz czy jest sens ladowac tam gaz ? to jest wydatek 3 tys, ile to bedzie około palic ?
    pawellaby
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
    Miejscowość: bieruń

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:36

    O ile wiem to pali tyle co mój. Czyli w mieście na sekwencji od 12l lpg, przy spokojnej jeździe. Jak ostro jeżdżę to z 14. Jakbym pałował to może i 15 da się przekroczyć, nie wiem. Benzyny to z 15 - 20% mniej. Przy obecnej relacji ceny pb do lpg nie wiem, czy warto ładować gaz. Jak sytuacja wróci do normy to jak najbardziej tak. W ciągu 2 lat instalka Ci się zwróci, potem będziesz do przodu, no i z tysiaka jeszcze odzyskasz przy sprzedaży.
    Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5035
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:38

    Jezeli jest w dobrym stanie wszystko gra jest sens a czemu nie..... instalacja droga ale Bmw to nie Opel troche wyzszy standard spali pewnie troszku bo to 6 cylindrów ale nawet gdy spali te 13 litrów masz je o połowe taniej niż Pb
    nitro
    Zaawansowany
     
    Posty: 928
    Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
    Miejscowość: znikąd

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:40

    13 litrow ? hum, przy spokojnej jezdzie bralo 10 l benzyny to nie wiem czy wezmie 13 l gazu tylko : )
    pawellaby
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
    Miejscowość: bieruń

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:41

    hmm. vectry młodszej od Swojego polo za tą kasę na pewno nie kupisz. poza tym łatwo natknąć się na szrot. silniki są ok jeżeli nie biorą oleju co im się nagminnie zdarza przy lpg, komfort na pewno większy niż w polo ale według mnie samochód mniej pewny. ja bym został przy polo.
    kafe466
    Początkujący
     
    Posty: 84
    Rejestracja: 26 Lip 2010, 15:25
    Miejscowość: wawa

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:49

    kurde ja juz nie wiem, ale powiedzcie to lepsza opcja bedzie zebym odzyskal swoje bmw i wrzucil tam GAZ czy lepiej jak sprzedam sobie polo i kupie cos ?:)

    [ Dodano: 8 Grudzień 2010, 17:53 ]
    powiem tak , wkurza mnie troche w tej polowce zawieszenie, nie wiem czy polo tak maja ze przez jej rozmiar i rozstaw osi czuc tak nierownosci ? kabina taka rozchwiana trochu, czuc dziury a nie jestem mechanikiem nie wiem czego by to byla przyczyna
    pawellaby
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:35
    Miejscowość: bieruń

    Re: 99' Vectra B sedan 2,0 16v + LPG / bądz inny sedan do 9-

    08 Gru 2010, 17:54

    Jest opcja sprzedać olać sedana i kupic civica 1.5 vtec-e polecam je bo sporo kumpli ma i bardzo chwalą małe spalanie osiagi dosć dobre bezawaryjne... za 10 tyś cos znajdziesz
    nitro
    Zaawansowany
     
    Posty: 928
    Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
    Miejscowość: znikąd
     
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód