A może tak wziąć tego JBL?

A może tak wziąć tego JBL?

18 Lip 2007, 20:35

Słuchajcie. Mam zamiar wymienić troszkę sprzetu audio w mojej furze. Mam już radyjko JBL bardzo dobre i nowiutenkie (z ostatniej seri, bo te z najnowszej było za drogie :D ) mam na oku taki zestawik:

[link wygasł]

Ale zmachol bym wolał ten:

[link wygasł]

NIe znam się za bardzo na car audio, wole stacjonarne sprzety. Może dlatego, że są większych gabarytów :D

Podpowiedzcie mi czy to byłby dobry zakup.

Mam zamiar kupić to w okolicach 10-11 sierpień :D
lasty
Początkujący

Miejscowość: z laptopka :D

Re: A może tak wziąć tego JBL?

25 Lip 2007, 18:26

Wiec tak :) Jesli kupowac cos JBl to tylko z serii GTI :P Jedynie te modele sa godne uwagi :P Niestety jak widzisz to ma swoja cene :P Co do wzmacniaczy to juz wogole :p Nie raz mialem zamiar testowac "piecyki" Jbl i 100% moge stwierdzic ze przynajmniej o 30% moce podawane przez nich sa zawyzane :P Niestety nie wiem jak z seri Gti wzmakami bo to nie na moja kieszen... 19k zł za słabsza wersje a za najmocniejsza 23 k zł :P

Wiec wzmaki jbl bym sobie odpuscil no chyba ze inwestujesz grube siano :P

Co do glosniczkow to powiem pierwsza klasa ale jest ale... prawie 6 k za system 2-drozny?? ja osobiscie juz za takie siano wolal bym wypasiony zestaw 3-drozny:P Nie powiem podam Ci dokladnie modeli i firm bo wszystko zalezy czego wymagasz od naglosnienia :P

A powiedz mi jakie posiadasz subwooferki?? zabudowane?? w zamknietej czy Br??
Urban
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nowa jakość aut poflotowych * Nowa jakość aut poflotowych *
    Zmienia się rynek aut poflotowych i poleasingowych. I są to widoczne zmiany na lepsze. Coraz łatwiej znaleźć wśród takich aut oferty atrakcyjne pod każdym względem. Jeszcze nie tak dawno oferta samochodów pokontraktowych ...
    Tajemnice układów kierowniczych Tajemnice układów kierowniczych