[D] Accord VIII 2,0 / 6 II 2,0 / Exeo 1,8 T / SuperB II 1,8 TSI

[D] Accord VIII 2,0 / 6 II 2,0 / Exeo 1,8 T / SuperB II 1,8 TSI

11 Lis 2016, 17:40

Image

Podstawowe kryteria zestawienia:
- kombi segmentu D
- silnik benzynowy o mocy ok. 150KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z ok. 2010r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Honda Accord VIII 2,0 - 156KM
- Mazda 6 II 2,0 - 147KM
- Seat Exeo 1,8T - 150KM
- Skoda SuperB II 1,8 TSI - 160KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na wysoki koszt amortyzatorów (KYB, Bilstein) w Hondzie, końcówki drążka kierowniczego (FEBI) i cewki zapłonowej (NGK) w Maździe oraz termostatu (Gates) w Seacie.
W przypadku Skody i Seata doliczono koszt koła dwumasowego (Sachs, LUK) oraz regeneracji turbosprężarki. W zestawieniu bierze udział Seat Exeo z silnikiem 1,8T stosowany do połowy 2010r. i nie należy go mylić z silnikiem, który jest w Skodzie (obarczony tymi samymi drogimi w usunięciu wadami). 1,8TSI stosowano w zastępstwie 1,8T w tym modelu od połowy 2010r.

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12129
Zdjęcia: 45
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód