Adam Małysz marzy o 20 na Dakarze

11 Gru 2012, 09:39

Wczoraj w Warszawie podczas konferencji prasowej w hotelu Sofitel Adam Małysz i Rafał Marton oficjalnie zaprezentowali Toyotę Hilux przygotowaną przez zespół Overdrive Racing, którą wystartują w Radzie Dakar 2013.

Zdjęcie

W spotkaniu udział wzięli również: Witold Nowicki – Dyrektor Handlowy Toyota Motor Poland, Artur Olech, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce, Andrzej Witkowski, Prezes Polskiego Związku Motorowego oraz Jean Marc Fortin właściciel firmy Overdrive, która przygotowała samochód do tego najtrudniejszego rajdu świata. Wszyscy zgodnie wierzą w kolejne sukcesy Adama Małysza, tym razem na polu rajdowym.

Dla Adama Małysza będzie to drugi start w tej imprezie. W ubiegłej edycji, będąc debiutantem w Dakarze, ukończył rywalizację na świetnej trzydziestej siódmej pozycji w klasyfikacji generalnej.

- Jestem nowicjuszem w tym sporcie. Dwa lata treningów nie zrobią ze mnie od razu Mistrza Świata. Wiem, że długa i ciężka praca jeszcze przede mną. Cieszę się jednak, że zrobiłem duże postępy i są one widoczne. Jeśli ja sam widzę te postępy, to motywuje mnie to do kolejnej pracy. Wymarzonym celem na Dakar 2013 jest pierwsza dwudziestka – mówi Adam Małysz.

Zdjęcie

- Mamy tę komfortową sytuację, że jesteśmy dobrze przygotowani. Za nami pracowity rok. Myślę więc, że te założenia, aby w kolejnym Dakarze przyspieszyć, uda się zrealizować. Nauczyliśmy się jeździć szybciej. Tegoroczne rajdy pokazały, że Adam potrafi przejechać całe zawody naprawdę szybko. Dziś ściga się z najlepszymi zawodnikami. Do najwyższego poziomu mamy jeszcze trochę pracy przed sobą, ale jesteśmy gotowi na to, by na ten rajd pojechać i powalczyć o możliwie najlepszą lokatę – ocenia Rafał Marton.