Alarm golf 3

22 Wrz 2014, 22:40

Witam, mam problem z moim golfem 3, mam w nim alarm i prawdopodobnie jest on ustawiony na odcięcie rozrusznika a nie posiadam do niego pilota, rozrusznik był wykręcany i sprawdzany i jest ok, jak przekręcam zapłon to pompę od paliwa słychać kontrolki światła itp się uruchamiają a rozrusznik w ogóle nie kręci, czy ktoś się może zna na alarmach jak odpiąć ten alarm które kable połączyć/odłączyć aby rozrusznik zaczął kręcić, dobrze by było jak by działał nadal centralny zamek po tej kombinacji, poniżej wrzucam zdjęcie mojego alarmu

inferno 97ra-01 1841 [link wygasł]
SkunTHC
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 18 04 1995
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 10:57

Odcięcie zapłonu w alarmach działa na zasadzie przecięcia najgrubszego przewodu i między obie końcówki przecięcia wstawienia przekaźnika, którym steruje alarm. Po otwarciu auta z pilota alarmu centralka podaje napięcie na przekaźnik, który zwiera te końcówki i wtedy można auto odpalić. Teraz musisz albo zewrzeć te 2 końcówki i spróbować odpalić albo pociągnąć plusa z akumulatora i poprzez przełącznik zamontować blokadę zapłonu.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

23 Wrz 2014, 12:33

hmm no rozumiem tylko teraz który to będzie ten kabel i gdzie go przeciąć on idzie do tego sterownika czy gdzie? (trzeba go odpiąć ze sterownika i połączyć poza nim jak dobrze rozumiem) ?
tutaj jest zdjęcie tego alarmu czy to któryś z tych kabli
Przepraszam ale jestem zielony w tych sprawach a nie chce nic popsuć :D
SkunTHC
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 18 04 1995
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 14:13

Nie masz nic ciąć tylko cięcie połączyć z powrotem. Przy stacyjce szukaj najgrubszego przewodu. Prześledź go aż znajdziesz niefabryczną ingerencję (taśma izolacyjną, termokurczka). Tam powinien znajdować się również przekaźnik.


Możesz zrobić jeszcze inaczej: znajdź schemat i na nim przewód odpowiedzialny za odcięcie zapłonu. Zobacz gdzie idzie ten przewód w samochodzie i czy jest do czegoś podłączony.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kolejny body kit dla Lexusa LC
    Lexus LC zaskarbił sobie sympatię tunerów. Nic dziwnego, w końcu nie dość, że seryjnie wygląda świetnie, to jest klasycznym coupé z napędem na tył i V-ósemką albo mocną jednostką hybrydową pod maską. ...
    Nissan NV200 - TAXI na ulicach Barcelony
    Nissan zaprezentował 22 listopada model NV200 oraz koncepcyjny pojazd e‑NV200 jako taksówkę miejską nowej generacji, przygotowując grunt dla pojazdów zeroemisyjnych w Hiszpanii i zapowiadając dalszy dynamiczny ...