Amerykańce

10 Gru 2010, 20:23

Witam, ostatnio zacząłem się rozglądać za jakimś autkiem. Oglądając ogłoszenia moją uwagę przykuły Dodge Caliber, Chrysler 300c. 3-4 letnie samochody w cenie ok 20-40 tys z niewielkim przebiegiem i wypasione w środku. Dodam że nie mam żadnego doświadczenia ani znajomych, którzy mieli jakiś kontakt z tymi markami. Myślicie że warto uwzględnić te modele przy wyborze auta, czy lepiej wybrać sprawdzonego już niemca?
klingenthal
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Gdańsk

10 Gru 2010, 20:29

Dodge Caliber to pseudeo amerykaniec, gdyż jest on przeznaczony typowo na rynek europejski. Samochód zbiera średnie opinie- wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od samochodu. Do 40 tys. zł szukałbym czegoś innego. Za taką sumkę kupisz już samochód dobrze wyposażony z ładną stylistyką, które będzie miało "to coś" :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

10 Gru 2010, 20:39

najbardziej interesuje mnie to żeby się nie psuło i nie rozleciało po 2 latach oraz wyposażenie, wygląd i komfort jazdy
klingenthal
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Gdańsk

10 Gru 2010, 20:46

W takim razie proponuję poszukać Volvo S60. Jesli trafisz na zadbany egzemplarzt, to bedziesz jeździć i jeździć.

Może jeszcze warto się rozejrzeć za Peugeot 607?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

10 Gru 2010, 21:01