Astra 1.7d

astra 1.7d

18 Sie 2010, 09:15

Witam,
mam zamiar kupić opla astrę 1.7 diesel.
Podobno przy dobrej kompresji oraz nowych świecach nie powinno być problemów z paleniem zimą. Co Wy o tym sądzicie?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu auta?
Czy opłaca się odwiedzić stację kontroli pojazdów przed zakupem auta?
Jakie ewentualne wady posiada ten model.
I ostatnie - jaka jest przybliżona cena wymiany paska rozrządu w tym modelu?
S!p
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 18 Sie 2010, 08:52
Miejscowość: ddz

Re: astra 1.7d

18 Sie 2010, 10:16

Witam,
Pytanie brzmi (jeśli chodzi o Astrę I) czy to jest 1,7 D "oplowskie" czy 1,7 D Isuzu, Opel montował silniki konstrukcji Isuzu w swoich autach. Mam kolegę który miał astrę z motorem Isuzu i bardzo sobie chwalił, silnik bezawaryjny, reszta wiadomo jak to w astrze idealna nie była. Natomiast motor spisywał się super. Jeśli chodzi o 1,7D oplowskie to raczej odradzam, opinie niezbyt pochlebne, raczej szukałbym w to miejsce Golfa/Vento TDI/TD.

Kompresja+świece to podstawa w dieslu fakt, wynika to z samej konstrukcji silnika. Na każdym warsztacie sprawdzą Ci świece, ale to nie problem zawsze można wymienić jak nie grzeją. Kompresję zmierzą Ci w każdej większej auto naprawie, warto to sprawdzić bo brak kompresji oznacza remont silnika, często nieopłacalny w starszych autach.

Auto zawsze warto sprawdzić na stacji: dowiesz się wszystkiego o stanie zawieszenia i hamulców, zlokalizujesz wycieki oleju, zobaczysz czy nie ma korozji "od dołu", obejrzysz sobie prowadnice pod kątem wypadkowej przeszłości. Wymiana rozrządu Astra I diesel - części max jakieś 300 PLN, wymiana myślę 150 PLN (zależy gdzie)
mario_pil
Początkujący
 
Posty: 50
Rejestracja: 13 Maj 2010, 19:44
Miejscowość: Wałcz
Auto: Scenic II + Carisma
Paliwo: Benzyna

Re: Astra 1.7d

18 Sie 2010, 10:23

Sfogier ma 1.7 Oplowskie i przez 2 lata użytkowania poleciała turbina a tak raczej nic więcej, sprawy bardziej eksplatacyjne, autko nawet nie ma rudej pod plastikami, tylko czerwony strasznie matowieje. Autko ganiane codziennie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1903
Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy hybrydowy crossover Toyota C-HR Nowy hybrydowy crossover Toyota C-HR
    Toyota zademonstrowała produkcyjną wersję hybrydowego crossovera C-HR na targach w Genewie w marcu tego roku. Świat poznał wygląd auta z zewnątrz i pierwsze szczegóły specyfikacji, jednak producent nie pokazał jeszcze ...
    NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja
    Wyścigi, wyścigi i już po wyścigach Sobota na lotnisku w Dajtkach pod Olsztynem była naprawdę niesamowita. Mogliśmy zobaczyć przejazdy odrzutowego samochodu Dragstera JET CAR o nazwie "Predator". Dragster ten osiąga moc około ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili