Astra 1.7d

astra 1.7d

18 Sie 2010, 10:15

Witam,
mam zamiar kupić opla astrę 1.7 diesel.
Podobno przy dobrej kompresji oraz nowych świecach nie powinno być problemów z paleniem zimą. Co Wy o tym sądzicie?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu auta?
Czy opłaca się odwiedzić stację kontroli pojazdów przed zakupem auta?
Jakie ewentualne wady posiada ten model.
I ostatnie - jaka jest przybliżona cena wymiany paska rozrządu w tym modelu?
S!p
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 18 Sie 2010, 09:52
Miejscowość: ddz

Re: astra 1.7d

18 Sie 2010, 11:16

Witam,
Pytanie brzmi (jeśli chodzi o Astrę I) czy to jest 1,7 D "oplowskie" czy 1,7 D Isuzu, Opel montował silniki konstrukcji Isuzu w swoich autach. Mam kolegę który miał astrę z motorem Isuzu i bardzo sobie chwalił, silnik bezawaryjny, reszta wiadomo jak to w astrze idealna nie była. Natomiast motor spisywał się super. Jeśli chodzi o 1,7D oplowskie to raczej odradzam, opinie niezbyt pochlebne, raczej szukałbym w to miejsce Golfa/Vento TDI/TD.

Kompresja+świece to podstawa w dieslu fakt, wynika to z samej konstrukcji silnika. Na każdym warsztacie sprawdzą Ci świece, ale to nie problem zawsze można wymienić jak nie grzeją. Kompresję zmierzą Ci w każdej większej auto naprawie, warto to sprawdzić bo brak kompresji oznacza remont silnika, często nieopłacalny w starszych autach.

Auto zawsze warto sprawdzić na stacji: dowiesz się wszystkiego o stanie zawieszenia i hamulców, zlokalizujesz wycieki oleju, zobaczysz czy nie ma korozji "od dołu", obejrzysz sobie prowadnice pod kątem wypadkowej przeszłości. Wymiana rozrządu Astra I diesel - części max jakieś 300 PLN, wymiana myślę 150 PLN (zależy gdzie)
mario_pil
Początkujący
 
Posty: 53
Rejestracja: 13 Maj 2010, 20:44
Miejscowość: Wałcz
Auto: Scenic II + Carisma
Paliwo: Benzyna

Re: Astra 1.7d

18 Sie 2010, 11:23

Sfogier ma 1.7 Oplowskie i przez 2 lata użytkowania poleciała turbina a tak raczej nic więcej, sprawy bardziej eksplatacyjne, autko nawet nie ma rudej pod plastikami, tylko czerwony strasznie matowieje. Autko ganiane codziennie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Rejestracja: 21 Gru 2009, 13:40
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [A] C1 I 1,0 / Panda II 1,2 / i10 I 1,1 / Picanto I 1,0 / Splash 1,0 [A] C1 I 1,0 / Panda II 1,2 / i10 I 1,1 / Picanto I 1,0 / Splash 1,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu A - silnik benzynowy o mocy ok. 60KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2008 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C1 I 1,0 - 68KM - ...
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Audi crosslane coupe, panel sterowania klimatyzacji
      American LaFrance Typ 75, 1925 rok, wóz strażacki, silnik
      Summer Cars Party 2009
      Volvo S60 Polestar Concept, silnik T6 508KM i 575Nm