Astra 3 pilnie podpowiedź :)

Astra 3 pilnie podpowiedź :)

23 Sie 2014, 17:17

Witam, ostatnio założyłem tu temat o vectrze, ale nie znalazłem nic konkretnego. Dzisiaj dorwałem jedną astrę i bardzo proszę o pomoc-podpowiedź bo w pon. jestem umówiony na konkretne oglądanie. Oto ona:
[link wygasł]
Oglądałem wstępnie ale nie znam się za bardzo. Z takich "wad" które zauważyłem to
- na pierwszym zdjęciu mało widoczne, ale paruje lampa i to tak dosyć mocno.
- mam wrażenie że lekko wystaje przód lampy (ten szpic z prawej strony)
- zdjęcie nr 6. lekkie wgniecenie na nadkolu tylnym
- zdjęcie nr. 4 lekkie wgniecenie "za" tylna prawą lampą + różnica w szerokości między lampą a tylną klapą.

Poza tym wszystko wydaje się ok... warto się interesować ? Nie wygląda żeby zaliczył jakiś wielki dzwon.... hmm
lordnero11
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 10 03 2003
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Seat
Silnik: 1.6 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Astra 3 pilnie podpowiedź :)

23 Sie 2014, 17:52

Auto komisowe z tego co widać, więc kosmetyką najmniej bym się przejmował.
Po zdjęciach stanu auta nie oceni.
Longhorn
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 437
Miejscowość: pdk
Auto: Toyota Corolla E12 FL
Silnik: 1.4 VVT-i 97KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2006

23 Sie 2014, 19:23

lordnero11 napisał(a):Oglądałem wstępnie ale nie znam się za bardzo. Z takich "wad" które zauważyłem to
- na pierwszym zdjęciu mało widoczne, ale paruje lampa i to tak dosyć mocno.
- mam wrażenie że lekko wystaje przód lampy (ten szpic z prawej strony)
- zdjęcie nr 6. lekkie wgniecenie na nadkolu tylnym
- zdjęcie nr. 4 lekkie wgniecenie "za" tylna prawą lampą + różnica w szerokości między lampą a tylną klapą.
+ inny kolor błotnika prawy przód (pierwsze foto) lewy w sumie też, różnica w kolorze lewych drzwi, jednak może to być tylko złudzenie, prawe też jakieś inne
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike