Audi 100 C4 2.5 TDI

Audi 100 C4 2.5 TDI

10 Paź 2010, 19:27

Witam. Wymieniłem ostatnio pasek klinowy bo już swoje zrobił i zaczął piszczeć. Po paru dniach piszczenie powróciło. Pojechałem do mechanika i stwierdził, że do wymiany jest napinacz paska. Teraz nie jestem w stanie go wymienić i chciałem Was zapytać, czy mogę bezpiecznie jechać w trasę ok. 600km i czy nic się z nim nie stanie? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez Reyten, 11 Paź 2010, 15:50, edytowano w sumie 1 raz
Reyten
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 26 Cze 2009, 10:21
Miejscowość: Giżycko

Re: Audi 100 C4 2.5 TDI

10 Paź 2010, 19:31

Reyten napisał(a):Po paru dniach piszczenie powróciło

To nie moze go mocniej naciągnąć.. :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5242
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: VW JETTA
Silnik: 50KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Audi 100 C4 2.5 TDI

10 Paź 2010, 19:38

wyjął napinacz i uznał, że już jest wyrobiony przesmarował go ale to też nie pomogło. jedyną radą jest wymiana ale ze względów finansowych i braku czasu nie mogę go wymienić a muszę udać się za 2 dni w trasę i stąd moje pytanie
Reyten
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 26 Cze 2009, 10:21
Miejscowość: Giżycko

Re: Audi 100 C4 2.5 TDI

10 Paź 2010, 20:12

Myślę ze dasz radę tą trasę obrócić..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5242
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: VW JETTA
Silnik: 50KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fotel Alpine Fotel Alpine
    Legendarna zwinność Alpine wynika z niewielkiej masy auta. Nasi inżynierowie zastosowali tę zasadę przy projektowaniu fotela, dzięki któremu kierowca i maszyna stają się jednością. Ultralekki fotel kubełkowy Siedzenie ...
    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • BMW E46, drift
      Lexus LFA
      Volkswagen Passat, tuning, 4
      Opel ADAM FlexFix
    cron