Audi a3 8l ciśnienie w układzie chłodzenia

12 Kwi 2017, 16:39

Test na uszczelke zrobiony i wszystko jest w porządku. Zostaje tylko rozwiązać problem zimnego węża na dole
Martal96
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.6 102 Km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

12 Kwi 2017, 17:06

Martal96 napisał(a):Zostaje tylko rozwiązać problem zimnego węża na dole
To może sprawdź drożność chłodnicy tak jak pisał @MotoAlbercik?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

12 Kwi 2017, 20:51

Tylko jak to dokładnie zrobić?
Martal96
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.6 102 Km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

12 Kwi 2017, 21:06

MotoAlbercik napisał(a):Wypnij więc oba węże od chłodnicy, jesdną stroną wlewaj wodę z węża, i będziesz widział, czy wylatuje ona z drugiej strony.
no przecież tu kolega Ci jasno napisał.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16107
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Kwi 2017, 21:21

Martal96 napisał(a):termostat jest nowy
Podaj kod Twojego silnika lub numer części producenta termostatu, ewentualnie cenę jaką zapłaciłeś za niego. Jeśli jest ten drogi z tzw. czujnikiem to wskazany jest odczyt ewentualnych błędów ze sterownika silnika.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4682
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

13 Kwi 2017, 09:55

Mam termostat właśnie z czujnikiem za 150 zł
Martal96
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.6 102 Km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochód wyścigowy niejedno ma imię
    Samochody wyścigowe to bardzo pojemna kategoria. Mamy w końcu otwarte auta Formuły 1, zaawansowane prototypy startujące w wyścigu Le Mans 24h czy konstrukcje bazujące na modelach, które znajdziemy w zwykłych salonach ...
    Hybrydowe hity 2017 roku
    Za nami przełomowy dla motoryzacji rok 2017. To czas, w którym na rynku debiutuje coraz więcej modeli z napędem hybrydowym i pierwszy raz w historii widoczny jest wyraźny, spadkowy trend sprzedaży samochodów ...

13 Kwi 2017, 10:54

Jeśli to jest taki https://www.motocentrum.pl/termostat-uk ... 96105g1,pr tak naprawdę to nie czujnik jest na nim a złącze dodatkowej grzałki wkładu . Steruje ją ECU silnika podając napięcie ustalając optymalną temperaturę silnika. Jeśli jest błąd w obwodzie to termostat otworzy się przy 105 stopni a to już bardzo wysoko.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4682
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

13 Kwi 2017, 16:19

Tak to właśnie taki termostat. Z tego co wiem to komputer nie pokazał żadnych błędów. Czyli co teraz co można zrobić?
Martal96
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi a3 8l
Silnik: 1.6 102 Km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000