AUDI A3 SPORTBACK S-LINE 2.0 TDI

14 Sty 2009, 01:00

Witam mam do wydania na samochód 60 tyś zł,n 1 rzut oka spodobały mi sie a3 sportback ,znalazłem takową daje link do allegro:
[link do oferty na Allegro wygasł]

męczą mnie 2 sprawy ,a mianowicie
-przbieg 140000 (ponoć na diesla to malutko)
-I rejestracja w niemczech 2005, model 2005, na szybach jest grudzien 2004, i w polskim dowodzie bedzie również 2004
-cena- czy warto?

moze polecicie inne auto do 60 tyś
szukam diesla
dzbanek1987
Nowicjusz
 
Posty: 6

14 Sty 2009, 14:41

Masz duży wybór samochodów nowych.
Jeśli chcesz kupić kompakta, to polecam nowego, w naszym pięknym kraju utarł sie stereotyp o niezawodności audi, a w przypadku nowych modeli to g**** prawda.

Za 60k wyrwiesz nowego focusa 1.6 TDCi w wersji gold z 2008r. Golfa VI, , kia Cee'd w dieslu i inne takie. Teraz wybór należy do ciebie...

Za 60 k wolałbym a4.
Stosunek cen do przebiegów i roczników w modelach a3 SB i a4 jest praktycznie taki sam.

Tu masz link do nowego golfa. Nowsza konstrukcja od Ałdi (a3 jest na płycie podłogowej golfa V), silnik taki sam. 0 km przebiegu, z gwarancją, 3 lata młodszy.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wr00m
Nowicjusz
 
Posty: 37

14 Sty 2009, 15:19

No właśnie... Według mnie Audi A3 nie jest pod żadnym względem lepsze od Golfa... A golfa za tą cenę możesz wychaczyć z wyprzedaży rocznika i to nawet z lepszym wyposażeniem...
piotreq
piotreq
Zaawansowany
 
Posty: 519
Miejscowość: Bydgoszcz

14 Sty 2009, 16:55

tylko ze VW wogóle mi sie nie pdoboają a w szczególnościi Golfy,Audi to Audi,kolego hehe jak możesz porównywać Forda do Audi heh,
W tym linku co wysłałem to przesadzona cena za ten przebieg,
widziałem ofertyz mniejszymi przbiegami w tej cenie hehe znowu A4 mi sie nie podoba wizualnie tzn w szczególnosci tył,a co sądzicie o BMW 320d coupe 2004,2005?ponoć dopiero bmki to sie potrafią jebać
dzbanek1987
Nowicjusz
 
Posty: 6

14 Sty 2009, 17:56

Wyżej zaprezentowane A3 kosztuje 58 tys. zł, a Golf VI 11 tys. zł więcej! 11 tys. zł jednak piechotą nie chodzi, to spora kasa.

O Golfie VI mówi się, że to taki Golf V po face liftingu, bo zmian jest niewiele.

Ciekaw jestem jak prezentują się materiały wykończeniowe w obydwu autach. Oczywiście kupując Audi płaci się za logo, zresztą w przypadku VW też, ale nie aż tak bardzo.

Był swojego czasu w gazecie test Audi A4 i VW Passata B6 z tymi samymi silnikami. Wg. autorów testu Passat nie wypada gorzej, a jest dużo tańszy.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

14 Sty 2009, 23:33

no tak ale nikt mi nie odpowiedział na pytanie,odnośnie ceny,przbeigu,żywotnosci silników 2.0 tdi heh
dzbanek1987
Nowicjusz
 
Posty: 6

15 Sty 2009, 20:26

Co do bezawaryjnosci 2,0 TDI slyszalem rozne opinie, jedni mowia ze jest rownie dobry co 1,9 TDI, inni mowia ze mu ustempuje...

Co do przebiegu... to przebieg 120 tys km, dla Diesla to jest praktycznie nic :), Diesel ze swojego zalozenia jest bardzo wytrzymalym motorem (stare legendarne Diesle przejezdzaly po 1mln kilometrow), spokojnie mozna jezdzic do 300 tys km, a i 500 powinnismy pokonac:)... autko pierwsza rejestracje mialo w 2005 roku, a wiec liczmy ze bylo eksploatowane przez 3 lata, a wiec wychodzi 40 tys km rocznie, a to nie jest duza ilosc przebytych kilometrow, dla osoby ktora kupuje samochod do jazdy, a nie na wycieczki po bulki do sklepu...

Co do nowych samochodow, to moje zdanie jest takie: Bardzo fajne jest to ze mamy nowy fabrycznie samochod, na 99% bez zadnych przygod, od poczatku wiemy czy cos sie w nim dzialo, ale... no wlasnei jest jedno ale, samochod po 3 latach urzytkowania traci srednio 50 procent wartosci, a wiec jezeli nie chemy jezdzic wiecej niz 5-6 lat to sens kupna takiego samochodu jest bardzo znikomy, juz duzo lepszym rozwiazaniem jest ogladanie sie za samochodami 1-2 letnimi...

Co do tych szyb, to jest cos powszechnego i normalnego, ze sa z starszego rocznika niz samochod, takie byly na magazynie to takie zakladamy:) (gorzej by bylo jak by wszystkie szyby byly np z rocznika 2006)
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa

15 Sty 2009, 20:40

Nie porównuje audi do forda, tylko napisałem, ze za cenę 3-letniego audi z przebiegiem 120k km masz np. nowego focusa, golfa, czy cee'd-a.

Owszem, audi ma lepsze materiały wykończeniowe i jest lepiej wyposażone, ale czy nie warto za te same pieniądze kupić nowego golfa z takim samym silnikiem, na tej samej płycie podłogowej z 3-letnią gwarancją.?

Uważam, że nie ma sensu kupić auta 4 lata starszego o niewiadomym pochodzeniu, skoro to praktycznie golf. No chyba, że chcesz się "lansować" na mieście.

Wybór należy do ciebie...
Wr00m
Nowicjusz
 
Posty: 37

16 Sty 2009, 19:58

Jeśli to Audi będzie z silnikiem 2.0 i po remoncie to pojeździsz jeszcze ze 100 tyś km i silnik do wymiany, ale jak nie było po remoncie to daj na luz.Nie ma sensu go kupować bo średnio po takim właśnie przebiegu trzeba zrobić w nich remont kapitalny.Fakt 140km w A3 wyrywa ale 1.9 i 105 km sobie też nieźle będzie radziło z A3 bo to jest nieco mniejsze i lżejsze auto niż Passat,a w tym 105km było ciut za słabe.Jeździłem A3 i fajnie się jeździło i wersja 105km.Przyspieszenie mi się wydawało takie jak w A4 116 konnej.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

16 Sty 2009, 21:58

motorro napisał(a):Jeśli to Audi będzie z silnikiem 2.0 i po remoncie to pojeździsz jeszcze ze 100 tyś km i silnik do wymiany, ale jak nie było po remoncie to daj na luz.Nie ma sensu go kupować bo średnio po takim właśnie przebiegu trzeba zrobić w nich remont kapitalny.Fakt 140km w A3 wyrywa ale 1.9 i 105 km sobie też nieźle będzie radziło z A3 bo to jest nieco mniejsze i lżejsze auto niż Passat,a w tym 105km było ciut za słabe.Jeździłem A3 i fajnie się jeździło i wersja 105km.Przyspieszenie mi się wydawało takie jak w A4 116 konnej.

Nie przesadzaj. Passat Kombi 1.9TDI 105HP idzie do pierwszej setki w 11.9sec a A3 1.9TDI 105HP idzie do pierwszej setki w 11.5sec, więc róznicy prawie nie ma.
Baqś
 

18 Sty 2009, 09:25

motorro napisał(a):Jeśli to Audi będzie z silnikiem 2.0 i po remoncie to pojeździsz jeszcze ze 100 tyś km i silnik do wymiany, ale jak nie było po remoncie to daj na luz.Nie ma sensu go kupować bo średnio po takim właśnie przebiegu trzeba zrobić w nich remont kapitalny.Fakt 140km w A3 wyrywa ale 1.9 i 105 km sobie też nieźle będzie radziło z A3 bo to jest nieco mniejsze i lżejsze auto niż Passat,a w tym 105km było ciut za słabe.Jeździłem A3 i fajnie się jeździło i wersja 105km.Przyspieszenie mi się wydawało takie jak w A4 116 konnej.



remontpwales juz taki silnik ,ze wiesz ze po 240 tys pada? kumpel ma a4 z 2003 ,ma ok.200 tys i chodzi jak nowe wiec mysle ze diesle audi sa dobre
dzbanek1987
Nowicjusz
 
Posty: 6