Audi a4. 1.6 B+G

21 Lis 2010, 21:48

Witam, mam problem z autkiem. Otóż strasznie się zacina przy rozpędzaniu na każdym biegu, później wszystko jest dobrze no ale właśnie przy zmianie biegu na wyższy znowu przerywa przez chwile po czym znów chodzi dobrze. Co może być przyczyną tego duszenia? Proszę o odpowiedzi
ufoniezbedny
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Łęczna

21 Lis 2010, 21:56

Przegląd instalacji lpg i wymianę filtrów robiłeś?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

21 Lis 2010, 22:04

jestem omówiony na jutro z gazownikami, będą mi robić wymianę filtrów. Zobaczę i napiszę czy to coś zmieniło. Chciałbym też się spytać czy to normalne że po odpaleniu auta na benzynie jest taki "mułowaty"?
ufoniezbedny
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Łęczna

21 Lis 2010, 22:08

Mułowaty na benzynie nie powinien być, auto użytkujesz od dawna czy nowy nabytek, tj :stało się to nagle czy już tak było od początku?
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

21 Lis 2010, 22:08

Raczej nie jest to normalne. Warto jeszcze zmienić wkład filtra powietrza i filtr paliwa (polecam filtrona polskie, tanie i dobre) Jak to nie pomoże to trzeba będzie szukać dalej. :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

21 Lis 2010, 22:22

auto posiadam od czerwca( od lipca mam LPG), filtr powietrza zmieniłem jakoś miesiąc temu, a paliwa wymienię jutro(to nie są drogie rzeczy). zobaczę co się będzie działo i napiszę.