Audi a4, 1.9 TDI trzesie buda przy ruszaniu

Audi a4, 1.9 TDI trzesie buda przy ruszaniu

16 Maj 2010, 18:00

Witam wszystkich zainetresowanych tematem,
otoz od kilku miesiecy jestem uzytkownikiem wyzej wymienionego samochodu i mam z nim pewien maly problem. A polega on na tym, ze po dluzszym uzytkowaniu auta, glownie w miescie gdzie sie uzywa duzo sprzegla (krzyzowki, swiatla, korki itp), po nagrzaniu sie sprzegla strasznie trzesie buda (wyglada to tak jakby ktos sie uczyl dopiero jezdzic i za szybko chcial spuscic sprzeglo, auto wowczas dostaje tak jakby czkawki) i dzieje sie to tylko i wylacznie na 1-wszym biegu przy ruszaniu (na pozostalcyh biegach, wlacznie ze wstecznym to nie wystepuje).... podkreslam raz jeszcze ze dzieje sie tak tylko po nagrzaniu sie sprzegla.

Otoz jesli chodzi o mechanike to w tej dziedzinie jestem laikiem, wiec prosze o pomoc ludzi nieco madrzejszych ode mnie :) co moze byc tego przyczyna (poduszka skrzyni beigow, docisk tarczy, czy sama tarcza sprzeglowa) i jak to najlatwiej usunac?

bylbym wdzieczny jesli glos w tej sprawie zabralby tez ktos, kto mial podobne doswiadczenie z samochodem (badz spotkal sie z taka sytuacja).

P.S. z tym da sie jezdzic, ale jest to jak dla mnie malo komfortowe, otoz ostatnio duzo jezdze po miesice, a w zimie ze wzgledu na temperature problem ten nie wystepowal.

z gory dziekuje za pomoc.
szrej
Nowicjusz

Miejscowość: opolskie

Re: Audi a4, 1.9 TDI trzesie buda przy ruszaniu

16 Maj 2010, 18:04

koło 2 masowe pada??
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Maj 2010, 21:43

pocieszny napisał(a):koło 2 masowe pada??

Może być ale sprawdż dokładnie jaki masz typ skrzyni biegów lub po oznaczeniu silnika - nie we wszystkich modelach masz koło 2 masowe.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna