Audi a6 1.9 TDI 115KM Ustawienie dawki paliwa

29 Wrz 2012, 19:27

Mam problem dotyczący ustawienia dawki paliwa otóż po podłączeniu użądzenia vag chcę ustawić kąt wtrysku paliwa i jego dawkę, ale nie wczytuje mi ten program bo silnik ma odcięcie na pompie sterującej. Gdzie znajduje się czujnik tkz. OP??? I co radzicie mi z tym zrobić???
luxauto321
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Fiesta 1.4 TDCI

30 Wrz 2012, 07:16

Który masz rok tego audi?? i jakiego vaga używasz oryginał czy za 80 zł z allegro??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 08:42

Rok audi 1999 typ vaga nie jest mi znany ponieważ to pompiarz do którego zaprowadziłem samochód ma ten sprzęt na pewno to jest ten z wyższej półki.
luxauto321
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Fiesta 1.4 TDCI

30 Wrz 2012, 08:51

Czyli tak chodzi Ci o zawór odcinający, w silniku 1.9 tdi o kodzie silnika AVG 1999 raku?? Tyle że z tego co przeglądam programik Twoje auto ma 110 km nie 115, bo 115 były już na pompowtryskach. Zawór ten znajduje sie w pompie
Funkcja:
Zawór magnetycznym steruje zaworem, który otwiera lub zamyka dopływ paliwa do pompy paliwowej wysokociśnieniowej.
Szybka kontrola:
Sprawdzanie wtyczek: Sprawdzić wtyczki i w razie potrzeby oczyścić lub naprawić, aby zapewnić dobre połączenie. Pomiar rezystancji: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego. Zmierzyć rezystancję między zaworem magnetycznym i biegunem ujemnym akumulatora. Porównać wartość z zadaną rezystancją. Sprawdzanie napięcia zasilania: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego. Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie między kablem i biegunem ujemnym akumulatora. Napięcie powinno odpowiadać napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, sprawdzić okablowanie. Sprawdzanie przyłącza sterowników: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego i wtyczkę ze sterownika. Zmierzyć rezystancję między kablem i odpowiednim zaciskiem wtyczki sterownika. Powinna wynosić < 1 oma. Jeśli tak nie jest, sprawdzić okablowanie."

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]
Ostatnio edytowany przez przemek217 30 Wrz 2012, 09:28, edytowano w sumie 3 razy
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 08:55

Dzięki za pomoc zrobię to co powiedziałeś i napisze po zabiegu :-)
luxauto321
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Fiesta 1.4 TDCI

30 Wrz 2012, 09:00

Jak chcesz mam całą procedurę ustawienia kąta i dawki paliwa.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 09:42

Pompiarz mówil jeszcze że nie można uruchomić gniazda diagnostycznego, jest brak komunikacji.
luxauto321
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Fiesta 1.4 TDCI

30 Wrz 2012, 09:46

Nie ma takiej opcji, w ogóle sie nie łączy?? z silnikiem, absem itp nic??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

30 Wrz 2012, 09:51

kompletnie z niczym się nie łączy brak jakiejkolwiek komunikacji, przepraszam za niedociągnięcia, w sprawie tego vaga ponieważ nie mam go przy sobie, pompiaż mówił o tym żeby to zrobić.
luxauto321
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Fiesta 1.4 TDCI

30 Wrz 2012, 10:02

To pompiarz ma kiepski sprzęt, chyba że gniazdo jest odcięte;) podpinam samochody już około 3 lat i nie spotkałem sie jeszcze z żadnym takim przypadkiem w grupie VW. Pomp raczej nie ustawiam tylko robię diagnozę ale nie ma takiej możliwości żeby nie dało sie podłączyć, niech pompiarz sprawdzi bezpieczniki i wtyk komputera, później napięcie w gnieździe OBD , pin 16ty w gnieździe to +, pin 5 masa sygnałowa (-), pin 4 masa nadwozia (-).
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

05 Paź 2012, 05:34

Jedno pytanko odnośnie tego audi jakie masz radio?? oryginał czy wymienione??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998