REKLAMA
kris7777 napisał(a):Klakier a co ci nie pasiło w oplowskim CDTI oczywiście 150KM?
A czy ja napisałem, że coś mi w nim nie pasi? Napisałem tylko, że TDI wcale nie jest gorsze od CDTI.
Wady szczególnie w przypadku fordowskich TDCI to przede wszystkim delikatność silnika, duża wrażliwość na paliwo słabej jakości. Tak jak mówisz bez sensu jest kupować auto, żeby niedługo wymieniać układ wtryskowy.
W samochodach Opla z silnikami CDTI problemem jest elektronika. Ludzie opisują mnóstwo sytuacji, gdy wyprzedzając na trasie komputer przełączał się w tryb awaryjny albo auto traciło moc, a nawet gasło przy prędkościach rzędu 120 km/h!! Błędy na komputerze wyskakują non stop i nawet usunięcie w serwisie nic nie pomaga. Oczywiście trafiają się przypadki, że nie ma takich problemów lub występują bardzo rzadko, ale to przypadki mniejszościowe. Większość zgodnie opisuje ten sam problem i faktycznie kumpel ma Astre III 1.9 CDTI 120 KM i ciągle jakieś błędy na komputerze wyskakują i są problemy z elektroniką.
A czy remont kosztuje 4 tyś czy 8 tyś to dla mnie ważne jest, żeby kupić takie auto przy którym nie będę miał przyjemności robić takiego remontu. stasiowski121, jak znasz się na mechanice i masz dużo czasu to możesz się bawić w remonty silnika i Ci to nie będzie przeszkadzać, ale większość ludzi ceni sobie bezproblemowość i bezawaryjność w samochodzie.