Mimo utrzymujących się trudnych warunków w gospodarce światowej, Audi kontynuuje ambitny plan inwestycji. Koncern planuje, że do 2016 roku zainwestuje 13 mld euro i w ten sposób konsekwentnie, zgodnie ze Strategią 2020, będzie kroczyć drogą rozwoju. Inwestycje dotyczą głównie tworzenia nowych produktów, opracowywania innowacyjnych technologii oraz budowy kolejnych zakładów produkcyjnych. Blisko 8 mld euro zainwestowanych zostanie w niemieckich zakładach w Ingolstadt i Neckarsulm.
Inwestycje o wartości 13 mld euro pokazują, że Audi konsekwentnie wdraża ambitny program rozwoju. "W myśl założeń naszej strategii nadal prowadzimy duże inwestycje." – potwierdził Axel Strotbek, członek zarządu Audi AG ds. finansów i organizacji. Roczne nakłady koncernu na nowe produkty i technologie osiągną poziom ponad 2 mld euro.
W ten sposób, do 2016 roku, marka zainwestuje łącznie ponad 10,5 mld euro w modernizację, poszerzenie palety produktów oraz w rozwój kluczowych kompetencji, czyli technologii lekkiej konstrukcji i mobilności elektrycznej. Inwestycje dotyczą również prac nad konwencjonalnymi rodzajami napędu, które mają być jeszcze bardziej efektywne.
Wartość nakładów zaplanowanych na najbliższe pięć lat, w samych tylko zakładach w Ingolstadt i Neckarsulm, wyniesie prawie 8 mld euro. Poza tym, w 2013 roku, zakończona zostanie rozbudowa fabryki Audi w Győr na Węgrzech. Koncern wznosi tam halę do produkcji karoserii oraz lakiernię i prasownię. Zwiększone zostaną również moce produkcyjne w Chinach. Już z początkiem 2014 roku pierwsze samochody z czterema ringami w logo zjadą z taśmy produkcyjnej w chińskim Foshan, a do 2016 roku produkcję rozpocznie także zakład w meksykańskiej miejscowości San José Chiapa.
"Rozbudowując infrastrukturę produkcyjną przygotowujemy się do dalszego zwiększania sprzedaży" – powiedział Axel Strotbek, członek zarządu ds. finansów. Do 2020 roku, Audi zamierza oddawać do rąk klientów ponad dwa miliony pojazdów rocznie i ugruntować swoją pozycję numer jeden w segmencie marek premium. Strategia marki Audi ukierunkowana na rozwoju innowacyjności i inwestycje, zakłada wykorzystanie nowych technologii jako głównego czynnika zainteresowania i pozyskania nowych klientów. Audi nie zapomina również o tym, że wizerunek marki buduje się w każdej dziedzinie. Dlatego dbając o światowy prestiż, zachowuje stosowną równowagę między sukcesami na polu gospodarki, a działaniami w sferze społecznej i ekologicznej.
Słownik motoryzacyjny - pojęcia, skróty, hasła, terminy Słownik terminów motoryzacyjnych (motosłownik) dostępny na naszym forum zawiera starannie wyselekcjonowane hasła z zakresu naprawy samochodów, budowy i eksploatacji, a także z zasad ruchu drogowego oraz innych ...
Summer Cars Party 2012 / relacja Summer Cars Party 2012 już za nami SCP powstało dzięki zaangażowaniu śląskich (i nie tylko) klubów motoryzacyjnych i jest największym zlotem tego typu w Polsce. To jedna z nielicznych okazji, aby zobaczyć tysiące zmodyfikowanych ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne AUDI
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.