Autko do 2000zł

02 Lis 2016, 01:34

Witam! Piszę swój pierwszy post na forum, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Mam zamiar kupić samochód do 2000 zł, bardzo chciałbym, aby był on w benzynie (żadnego gazu). Jestem jeszcze uczniem liceum i nie mogę pakować w auto jakiejś specjalnej kasy - mam zamiar kupić samochód, który po prostu posłuży mi przez rok bez większych kosztów. Paliwo jak paliwo, ale też nie chcę wydawać dużo pieniędzy na to, by móc dojechać codziennie do szkoły te 5 kilometrów. Ogólnie jestem maniakiem motoryzacyjnym od dzieciństwa, jak również od dzieciństwa kocham markę BMW. Lubię również Volvo i bardzo podobają mi się Mercedesy oraz Alfy. Co do pierwszego auta znalazłem pewną interesującą mnie ofertę w postaci Alfy Romeo 156 1.6TS 120km. Nie napisałem w ogóle w jakiej sprawie piszę... otóż kolega polecił mi forum (nie zagłębiam się zazwyczaj we fora, lecz zrobię wyjątek, gdyż wszyscy chcą mi pomóc, ale jednak wszystko odradzają...), toteż zarejestrowałem się i nie znalazłem tematu, który byłby mi w stanie pomóc, a więc proszę o jakieś rady i propozycje. Pozdrawiam i liczę na miłe przyjęcie mnie do grona ;)
Div3rius
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 29 10 1998
Auto: Jeszcze nie mam

02 Lis 2016, 01:36

Wybaczcie, że w odpowiedzi, ale dodam również, że interesowałoby mnie autko większe - żadnych Punto itp. Coś w czym 197cm i 105kg chłopak się zmieści :)
Div3rius
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 29 10 1998
Auto: Jeszcze nie mam

02 Lis 2016, 08:55

AR to baaaardzo złe wyjście z taką kasą. Problematyczny silnik, drogie elementy zawieszenia (wymieniasz całe wahacze a nie np. wyłącznie tuleje), problemy z elektryką i korozją podłogi (tego, że są dziury możesz być prawie pewien za tą kasę). Kolejna, ważna kwestia - mi przy 189cm jest ciasno :ok:
W tym budżecie szukaj auta w jak najbliższej okolicy, które będzie w jak najlepszym stanie technicznym. Marka ma drugorzędne znaczenie.