Autko do 4500zł Lubelskie ;)

23 Wrz 2014, 20:30

Jak brukarz jeżdził to możliwe że auto czasami wozilo coś ciężkiego albo ludzi prosto z budowy. Ogólnie widać rdze (prawy próg przy tylnym kole i tylne prawe nadkole),silnik dobry do gazu,długie opłaty,na upartego można obejrzeć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Wrz 2014, 20:39

Barol nei zukujmy sie za takie pieniadze nic idealnego bez rdzy nie bedzie :) nie on sam jeździł ewentualnie we dwóch jeździli a wozić to coś mógl wozić nei mowie ze ne iw koncu brukarz to wierz haha :) jak mowisz jak tylko sprezyny do wymiany i te tulejki oraz hmmm powiedzmy ze progi nie sa mocno skorodowane oraz podloga to brac to ?:)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 21:06

Wiadome ale mi chodziło o punkty w których ona występuje i gdzie trzeba zwrócić uwage. Ogólnie jedz obejrzyj jak będzie przyzwoita to bierz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Wrz 2014, 21:16

Bardzo doceniam Twoje cenne wskazówki Barol za co Ci dziękuje :) powiedz mi jak tylko sprężyny lub sprężyny i amory plus te tulejki do wymiany to niedrogo mnei to wyjdzie i opłaca sie to brać ?:) w sumie miałem taką astre i silnik ladnie chodził :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2014, 21:29

masz 4.5k a przebierasz w najgorszej nędzy.. szkoda gadac, jakies felicje, i inne gowna psujace krajobraz drog, za ta kase masz "mlodego" lanosa z lpg, nawet z klima, astre f, lagune I.. powodzenia.
dominik89
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 320
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Liverpool
Auto: bmw
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

24 Wrz 2014, 06:17

Za 4500zł nie ma co wybrzydzać tylko trzeba brać to co w najlepszym stanie.
Wymiana sprężyn to groszowe sprawy,amortyzatory z tulejkami to już troche więcej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW M6 Gran Coupe: siła i estetyka w najczystszej formie
    Na salonie NAIAS 2013 w Detroit BMW M przedstawi premierowy trzeci wariant nadwoziowy BMW M6, wysokiej klasy samochodu sportowego. Nowy BMW M6 Gran Coupe łączy charakterystyczne dla aut spod znaku M osiągi z wyjątkowymi walorami ...
    BMW Concept CS 2007
    BMW Concept CS to wizja czterodrzwiowego samochodu, który łączy w sobie prestiż luksusowego Gran Turismo z fascynującym urokiem sportowego samochodu o wysokich osiągach. Ekspresyjny design, wyselekcjonowane materiały ...

24 Wrz 2014, 15:24

i kupiłem opelka stan na prawde bdb :) podłoga i progi jak na ten rocznik to igła :) OC jest do maja 2015r ale właściciel powiedział ze wypowie umowe w towarzystwie ubezpieczeniowym , tzn ze musze w ciagu 2 tygodniu iść i zrobić nową umowe OC na siebie i nei mogę tak jeźdźić ?:) aha i jeszcze jedna sprawa mam umowe OC do 2015r na takiej duzej kartce A4 a nie mam tej małej którą mozna w dowód rejestracyjny wlożyć czy to przeszkadza czy tak można jeździć ?:)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

27 Wrz 2014, 13:57

Witam jedna sprawa jeszcze autko na prawde super juz nim kilkaset kilometrów zrobiłem i na prawde bardzo milo mi sie Nim porusza ale ubolewam nad jednym ze poprzedni wlasciciel kiedy go kupil to byl zalany na 10w40 a on go zalał 15w40 bo tańszy i on w olej nei bedzie inwestował i to mnie boli , i chciałbym zmienic na 10w40 znów spowrotem ale nie wiem czy jest sens wlasnie ?:) zeby sie nic nie stalo :) nic sie nei stanei silniczkowi z tego powodu ze jest po prostu zalany na 15w40 ?:)

I jedna sprawa jeszcze czy konserwacja podwozia BitGum-em wystarczy?:) bo podłoga zdrowiza zero jakiej kolwiek rdzy tam w jednym prozku delikatna dziureczka jest na samym rogu czym panowie proponujecie to zakleić hm ?:) Bardzo prosze o odpowiedzi :) i Po9zdrawiam :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

28 Wrz 2014, 09:03

Wymień ten olej na jakiś dobry 10w40 i jeździj dalej bezawaryjnie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Wrz 2014, 20:05

Tylko ze sie boje ze mi rozszczelni sie po takiej wymianie :) a na tym 15w40 nie moge dalej jeździć stanie soie cos silnikowi hm ?:)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

28 Wrz 2014, 21:52

Wsumie masz racje ehh.. lepiej zostać przy 15w40.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

30 Wrz 2014, 10:38

a czy coś złego sie stanie silniczkowi jesli pracuje na tym 15w40?:) bedzie wiecej paliwa palił o ile wiecej niz na 10w40 ?:) i czy ogolnie dobrym pomysłem bedzie zeby zalać go GM mineralnym 15w40 ?:) czy jakieś inne propozycje nei chce tez przepłacać za oliwke :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992