Auto 40-45 tys.

Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 11:46

Jako swiezy uzytkownik witam wszystkich na forum :)

Poszukuje auta w zakresie 40-45 tys (troszke wiecej jesli bedzie cos bardzo wyjatkowego). Koniecznie z mozliwoscia wystawienia faktury.
Rok produkcji nie wczesniejszy niz 2010 (auto w leasing).
Nie liczac dalszych podrozy auto bedzie jezdzic 2-3 tys km miesiecznie, ok 20% tego w miescie, ale warunkiem koniecznym jest diesel.
Zalezy mi zeby auto bylo w miare ekonomiczne.
Min moc to 140km, najlepiej ok 160km, chcialbym zwinne autko.
Malych lub srednich rozmiarow. Kombi odpadaja.
Bardzo duzym plusem bedzie dobre wyposazenie (ekran i szyberdach bylyby ogromnym atutem, ale moge isc na kompromisy) i dobry system audio.
Edit: autem bede jezdzil glownie sam, wiec tylne siedzenia/ich wygoda mnie nie interesuja.

Mieszkam w Krakowie, ale moge zajechac daleko jesli samochod bedzie swietny.


Zwrocilem uwage na te samochody:

Renault Laguna Coupe

Citroen DS4

BMW 1

Fiat Bravo (w wersji 165 km).


Bede bardzo wdzieczny za pomoc w znalezieniu dobrego modelu lub oferty.

[Renault megane odpada]
Cadillac
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 25 Lut 2016, 11:19
Auto: Cadillac

Re: Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 14:47

[link wygasł]
Co powiesz na takie autko :D
roziom3388
Początkujący
 
Posty: 170
Zdjęcia: 39
Rejestracja: 24 Cze 2015, 15:45
Auto: Honda Prelude
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 15:16

Ja bym poszedł w stronę Lagi coupe :wink: IMO genialna sylwetka, dopracowane silniki diesla (może z wyjątkiem 3.0 dci, któremu nie ufam, ale może coś poprawiono w stosunku do poprzednika). Nie wyobrażam sobie pokonywania takich dystansów w ciasnym BMW serii 1, Fiat niewiele lepszy acz tutaj diesel też całkiem niezły.
DS4, no cóż, jako hipsterski gadżet do przemieszczania się spoko, ale jego użyteczność jest raczej niewielka :D na plus świetne diesle, minusy to mało miejsca w środku.

Te Lagi wydają się ok:
[link wygasł]
[link wygasł] sprzedaje salon Renault, czyli auto w miarę pewne
[link wygasł] jw + ciekawy kolor
[link wygasł] limitowana wersja
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 8997
Zdjęcia: 11
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 15:22

roziom3388 napisał(a):http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat- ... 0e928fe470
Co powiesz na takie autko :D

Polecanie passata CC świadczy o upośledzeniu motoryzacyjnym albo o po prostu niskiej wiedzy i kierowaniu się stereotypami. Do tego 2,0 TSI jest kiepski diesle nie są lepsze wcale :no:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4766
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 16:08

Krzychu napisał(a):Do tego 2,0 TSI jest kiepski diesle nie są lepsze wcale

Jeśli sądzisz że 2.0 na CR jest podobnie awaryjne jak 2.0 TSI to
Krzychu napisał(a): świadczy o upośledzeniu motoryzacyjnym albo o po prostu niskiej wiedzy i kierowaniu się stereotypami.

:lol: :lol: :lol:
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Rejestracja: 15 Mar 2014, 20:19
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

Re: Auto 40-45 tys.

25 Lut 2016, 16:09

Zdania są podzielone :) i zależy co kto lubi :)
roziom3388
Początkujący
 
Posty: 170
Zdjęcia: 39
Rejestracja: 24 Cze 2015, 15:45
Auto: Honda Prelude
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rambler Marlin Rambler Marlin
    Rambler Marlin - samochód osobowy klasy średniej produkowany pod marką AMC (American Motors Corporation) w latach 1965–1967. Jedyną dostępną opcją nadwoziowa był 2-drzwiowy fastback, napęd przenoszony był na ...
    [D] Nubira 2,0 / Mondeo mk2 2,0 / Galant VI 2,0 / Primera P11 2,0 [D] Nubira 2,0 / Mondeo mk2 2,0 / Galant VI 2,0 / Primera P11 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2000 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Daewoo Nubira 2,0 - 133KM - Ford Mondeo ...

  • Re: Auto 40-45 tys.

    25 Lut 2016, 16:35

    Ilu użytkowników, tyle opinii o samochodach, każdy będzie polecał coś innego :) Z wymienionych przez Ciebie, według mnie, najlepiej wypada Renault, ale co kto lubi.
    Zielonka
    Początkujący
     
    Posty: 50
    Rejestracja: 24 Lut 2016, 12:16
    Prawo jazdy od: 07 03 2010
    Auto: Fiat Sedici
    Silnik: 1.6 16V
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Auto 40-45 tys.

    25 Lut 2016, 17:07

    tomek70 napisał(a):Jeśli sądzisz że 2.0 na CR jest podobnie awaryjne jak 2.0 TSI to

    Nie tak nie twierdzę na 100% powiedziałem, że po prostu nie będzie ideałem choć wiadomo ponoć poprawili te silniki ale i tak im nie ufam i nigdy raczej nie zaufam bo już sporo słyszałem o tej bezawaryjności choć do TSI to mu daleko no i druga sprawa to dostań takiego za 45000 zł z rocznika minimum 2010 :mrgreen:
    Na potwierdzenie proszę bardzo:
    [url]http://otomoto.pl/osobowe/volkswagen/cc/?search[filter_float_year%3Afrom]=2010&search[filter_float_year%3Ato]=2011&search[filter_enum_fuel_type][0]=diesel&search[country]=[/url]
    Popatrz na ceny :yes:
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4766
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Auto 40-45 tys.

    26 Lut 2016, 10:44

    Renault Laguna Coupe powinien spełnić Twoje oczekiwania :) W granicach podanej kwoty na pewno znajdziesz to auto, jest ekonomiczny , przy dłuższych trasach dobrze się nada.
    Cadillac napisał(a):Rok produkcji nie wczesniejszy niz 2010 (auto w leasing).

    Mam doświadczenia z leasingiem na samochód i mogę Ci poradzić, abyś nie szukał dobrych ofert po bankach, zobacz na platformafinansowa.pl co ci zaoferują, to taki leasing przez internet, nie będziesz musiał w każdym banku osobno sprawdzać ofert, tam masz oferty kilku banków w jednym miejscu.
    Riso31
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Rejestracja: 02 Lis 2015, 14:38
    Auto: Golf IV
     
    • Warto przeczytać
    • radio teraz
      Tuning Show
      Car audio, video 2007
      GER 4x4 offroad