Auto do 13000 euro (BMW, Audi)

Auto do 13000 euro (BMW, Audi)

21 Wrz 2016, 14:46

Witam wszystkich chciałbym się poradzić was jakie auto byłoby lepsze pod względem silnika, które będzie tańsze w utrzymaniu, które jest mniej awaryjne czy lepsza będzie dla mnie benzyna, a może diesel. Dodam, że mieszkam w Niemczech do Polski jeżdżę 3-4 razy w roku i mam ok 1000 km. Samochody które wybrałem to BMW 318, 320 rok od 2011 do 2012 i Audi a4 1.8, 2.0 ten sam rok.
gosher
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 21 Wrz 2016, 14:35
Prawo jazdy od: 03 11 1994
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

Re: Auto do 13000 euro (BMW, Audi)

21 Wrz 2016, 19:21

Tańsze będzie to co będzie w lepszym stanie - proste.
W obydwu licz się z dużym/bardzo dużym zużyciem oleju w czym brylują te dwie marki.
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12821
Zdjęcia: 79
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MINI by PUMA - Dynamiczny styl jazdy i sportowa moda MINI by PUMA - Dynamiczny styl jazdy i sportowa moda
    Producent samochodów, firma MINI, oraz lifestylowa marka odzieżowa PUMA podpisały umowę partnerską zacieśniającą ich kilkuletnią współpracę. Umowa ta stanowi połączenie sił dwóch innowacyjnych marek-ikon, ...
    Mitsubishi Fuso, czyli drzewo wschodzącego słońca Mitsubishi Fuso, czyli drzewo wschodzącego słońca
    Na zaproszenie Mercedes-Benz Polska gościliśmy w Japonii. Głównym celem wyjazdu tam, oprócz odwiedzenia wystawy samochodów Tokyo Motor Show, była prezentacja firmy Mitsubishi Fuso Bus and Truck Corporation ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Reverse Racer - Monster Truck, 10
      Zmiana koloru Ciągnik siodłowy Renault
      Lexus LF-LC 6
      Ola Nilsson, Kasper H. Jensen, Berke Bayindir, Scirocco R Cup 2012, Hockenheimring, podium