Auto do 15 tyś. zł.

Auto do 15 tyś. zł.

29 Sie 2016, 14:41

Witam forumowicze.
Poszukuję samochodu do 15 tyś. zł (jeżeli będzie warto jestem w stanie dołożyć 1,5 tyś). Jestem zielony w tym temacie i dlatego zwracam się do Was - osób które siedzą w tym na co dzień:)
Przeznaczenie auta: dojazd do pracy, od czasu do czasu wyjazd w dłuższą trasę. Max 20 tyś km. rocznie
Benzyna, LPG, czy ON: tutaj właśnie sam nie wiem co będzie lepsze. Chętnie zapoznam się z Waszą opinią.
To czego oczekuję od samochodu: Na pierwszym miejscu na pewno bez awaryjność. Nie po to chcę kupić auto aby raz w miesiącu prowadzać je do mechanika i zastanawiać się czy dojadę do pracy czy nie. W miarę niskie koszty utrzymania. Nie chcę wydawać dwóch pensji na naprawienie jakiejś awarii. Jeżeli chodzi o moc to nie musi to być demon osiągów. Aby wystarczyło jej na komfortową jazdę ale i nie zabrakło przy wyprzedzaniu.
Jeżeli chodzi o wygląd to jest to dla mnie sprawa drugoplanowa.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Shagy
Obserwowany

Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nie mam

Re: Auto do 15 tyś. zł.

29 Sie 2016, 14:50

Złotym środkiem wydaje się być dla Ciebie Opel Astra H 1.8 125KM - tanie w utrzymaniu, proste autko bez fajerwerków, silnik dobry do LPG.
łysy30
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 12 09 2001
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-vtec 140KM
Paliwo: Benzyna

30 Sie 2016, 07:04

Moze Audi A3 8L 1.8T 150km ?
flini
Początkujący

Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

15 Wrz 2016, 16:04

Witam ponownie. Odnawiam temat w celu poradzenia się Was co sądzicie o podanych ogłoszeniach. Dodam tylko że budżet zwiększył się do 18 tyś zł.
Z góry dziękuję za pomoc.

[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Shagy
Obserwowany

Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu