Auto do 2.5 tys - świetokrzyskie

Auto do 2.5 tys - świetokrzyskie

14 Lis 2016, 17:29

Witam, pilnie szukam samochodu za niewielkie pieniądze. Zadaje sobie sprawę z tego, że za taką sumkę ciężko o "igłe" . Nie znam się zbytnio na samochodach , dlatego chciałbym zapytać na co głównie zwracać uwagę przy zakupie takiego antyku ;) Jeśli chodzi o moje wymagania, to chciałbym, żeby to było ekonomiczne auto, które pali do 20 pln ( LPG ) na 100 km (z obecnego cennika gazu , bo wiadomo, że ma zdrożeć ). Chciałbym, żeby troche wytrzymało jeszcze.
Ma służyć nie tylko do jazdy po mieście ale i na lekkie wypady. Wiem, że trzeba patrzeć w takich przypadkach na to, czy po prostu skręca, hamuje, czy nie zeżarła go rdza od spodu i czy nie ma na nadkolach i progach już jakiś wiekszych oznak raka.. Ostatnio spotkałem znajomego mechanika, to mówił, że lepiej niemca znaleść bo sie nie rozsypią od razu.. Podobają mi się samochodziki Daewoo też i Renault

Chodzi mi o samochód z woj. Świętokrzyskiego tak do 30-40 km od Kielc.
Oto co znalazłem po ogłoszeniach:

Niemcy:
[link wygasł]
[link wygasł] - komis
[link wygasł]

Daewoo:
[link wygasł]
[link wygasł] ??? cena szokuje
[link wygasł] - wizualnie super jak dla mnie

inne:
[link wygasł] - fajny z wyglądu, ale co powiecie o takich autach, nie rozsypia sie ?
[link wygasł]
[link wygasł]

no dobra i takie fajne dieselki znalazłem jeszcze ;) :
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]

Na co zwracać jeszcze uwagę przy zakupie takiego samochodu ? warto w ogóle udać się dostacji diagnostycznej (jeśli fura za takie grube pieniądze) czy lepiej jechać z kimś ogarnietym w miare ? Pozdrawiam, przepraszam za błędy językowe lub jeśli nie tak opisałem sytuacje, jestem takim "laikiem" w tych sprawach ;)
rozmat90
Nowicjusz

Auto: aaaa

Re: Auto do 2.5 tys - świetokrzyskie

14 Lis 2016, 17:59

rozmat90 napisał(a):Na co zwracać jeszcze uwagę przy zakupie takiego samochodu ?
przede wszystkim na stan blacharki, bo mechanikę można tanio ogarnąć.