Auto na krótkie trasy do 17tyś

Auto na krótkie trasy do 17tyś

20 Sty 2016, 12:20

Siemka :)
Już raz u was gościłem niestety plany się zmieniły i zakładam ten temat. Aktualnie studiuję w Krakowie i dwa razy w tygodniu pokonuję trasę około 200km najczęściej 4 osoby w aucie i pełny bagażnik. Jeżdżę skodą octavią I kombi z 2000r. z silnikiem 1.6. Do auta dołożyłem na remonty bardzo dużo pieniędzy, lecz szkoda mi jej " katować ", ponieważ w mieście czy jeśli chodzi o wyprzedzenie kogoś trzeba ją wysoko kręcić żeby jakoś jechała. Jeśli wszystko się ułoży planuję w okolicach lipca tego roku kupić inny samochód z większym silnikiem. Warunkiem musi być w miarę dobry komfort, obowiązkowo klimatyzacja, pojemny bagażnik, ceny napraw na "normalnym poziomie" no i rocznik od 2003 w górę. Jeśli chodzi o benzynę to będzie założony do niej gaz ale spalanie na poziomie 15-17l w mieście mnie nie odstrasza (pasażerowie płacą za paliwo :D). Diesla raczej nie brałem pod uwagę, ale wszystkie propozycje rozważę :)
Póki co moim faworytem jest Opel Vectra (hatchback lub kombi) z silnikiem 3.2l rocznik 2003-2005. Czy ktoś może napisać coś o awaryjności, realnym spalaniu, kosztach napraw itp? :)
Wiem, że przede mną jeszcze trochę czasu ale warto przebadać rynek :)
Za każdą pomoc dziękuję :D
Kerraz
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 26 04 2014
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.6 SR 101KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Auto na krótkie trasy do 17tyś

20 Sty 2016, 17:01

Moim zdaniem Vectra lepsza będzie z silnikiem 2.0t. Mocy wystarczająco dużo (175KM zawsze można chipa dorzucić), a koszty utrzymania dużo niższe i tu nie chodzi tylko o spalanie :)
mazur93
Początkujący

Prawo jazdy od: 05 12 2011
Auto: Renault Scenic II
Silnik: 1.9 DCI
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Rok produkcji: 2006

Re: Auto na krótkie trasy do 17tyś

20 Sty 2016, 17:06