Auto w granicach 30 tys.

20 Sie 2008, 18:05

w sumie macie racje tylko mnie chodzilo o nowe a w przypadku nowych jest gwarancja a o bravo bardzo pozytywnie sie mowi a diesle sa pewnymi znanymi konstrukcjami


a w sumie chodzilo mi tez o wyglad :wink:
liczy sie prawda, a nie plotki i stereotypy
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391

20 Sie 2008, 18:38

No niestety, na fiacie wciąż ciąży piętno malucha, które sam sobie zgotował, więc każdy następny model musi poczekać parę lat zanim zyska zaufanie. Poprzednim brava ojciec zrobił ponad 100 tys i tylko sprzęgło oraz amory były słabe, do reszty nie można było się czepiać. Tapicerka jeszcze niskiej jakości - po 100tys wytarta (bez dziur).
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

20 Sie 2008, 19:58

zupazkota napisał(a):"za młode auta"

Mazda 3 ma ponad pięć lat, jednak daje to jakiś obraz sytuacji...

A Bravo ma ile? Ile jest aut na rynku wtórnym wśród Bravo, a ile wśród Mazdy 3? Różnica jest, no nie?

Nowy Fiat Bravo zapowiada się naprawdę super. Siedziałem w środku i robi wrażenie wersja usportowiona. Naprawdę bardzo przyjemnie jeździ. Ale to ciągle za mało. Pytanie co będzie za 3 lata?
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

29 Sie 2008, 23:38

porównujesz bravo (jakieś 96-01) do mazdy 3 (2001-).
zupazkota
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 219
Miejscowość: GOP
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...