Auto za około 10 tys

18 Sie 2010, 16:20

Prawie rok temu zdałem prawko, dlatego czas najwyższy kupić jakieś autko. W rodzinie nie ma auta i nigdy nie miałem bliższej styczności z samochodem, więc jestem totalnie zielony w tych sprawach. Szczerze mówiąc boję się kupić auto w Polsce, dlaczego to chyba wiadomo. A co Wy myślicie? Do wydania mam około 10 tysięcy. Najbardziej zależy mi na Golfie IV, ale VW Polo też może być. Co Wy doradzacie?
Edu
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Słupsk

18 Sie 2010, 18:11

Witam,
Za 10 tys. będzie ciężko kupić Golfa IV, jeśli już to benzyna i 3 drzwiowe nadwozie. Może Polo będzie faktycznie lepszym wyborem, będziesz mieć większy wybór. Podaj informacje jakie przebiegi roczne zamierzasz robić, czy będziesz jeździć głównie sam czy w więcej osób, czy jest potrzebny pakowny bagażnik itp. łatwiej będzie coś doradzić. Pytanie czy to koniecznie musi być VW, auta innych marek często są sporo tańsze oferując równie wiele, więc przy niewielkim budżecie ma to spore znaczenie.

Pozdrawiam
mario_pil
Początkujący
 
Posty: 55
Miejscowość: Wałcz
Auto: Scenic II + Carisma
Paliwo: Benzyna

18 Sie 2010, 19:02

hmmm...najbardziej zależało mi na tym właśnie Golfie, 5-cio drzwiowy, silnik max 1,4... Bagażnika pakownego nie potrzebuje, to ja będę glównym kierowcą. Przebieg roczny? Nie mam pojęcia, ale to na pewno nie będzie wiele... Wypad za miasto do 20 km 2 razy w tygodniu, do tego dojazd na uczelnie na drugi koniec miasta. Nie skreślam innych marek, chociaż jak mówiłem najbardziej zależy mi na tym Golfie :) A i prawdopodobnie będę miał możliwość ściągnięcia auta z Holandii. Dużo taniej to wyniesie?
Edu
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Słupsk

18 Sie 2010, 20:44

Nic taniej to nie wyniesie... Dobre auta są na zachodzie droższe niż w Polsce.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback