Benzyniak do 15 tyś dla studenta

19 Lip 2015, 21:06

Witam, planuję w te wakacje kupić auto. Jestem laikiem w motoryzacji ale szybko się uczę. Czytam dużo artykułów oraz wypowiedzi użytkowników na forum. Dużo pytałem też znajomych, którzy pasjonują się motoryzacją. Jestem z województwa Mazowieckiego. Mogę na auto wydać około 15 tysięcy. Dotychczas poruszałem się fiatem grande punto 1.4 w benzynie.Po moim prawie trzyletnim stażu fiata trzeba sprzedać a ja zasłużyłem na coś lepszego. Z mojego dotychczasowego stażu wnioskuję, że na pewno chciałbym coś mocniejszego i odpowiadającego bardziej mojemu stylowi jazdy. (Lubię jeździć spokojnie codziennie po mieście a gdy raz na miesiąc trafi się dłuższa o kilkaset kilometrów trasa, lubię bardziej wdepnąć gdy wiem, że mogę. :) ). Ważnym aspektem jest też ekonomiczność. Bardzo chętnie pokusiłbym się o zgazowanie auta. Diesel do tej pory czego się nauczyłem, jest dosyć awaryjny więc odpada. Jeździłem do tej pory wieloma markami aut. Wiem, że odpowiada mi miękki i dynamiczny styl jazdy. Najgorzej jeździło mi się hondą civic oraz passatem B5. Bardzo dobrze jeździło mi się BMW E46 (auto znajomego który zresztą chce mi te auto sprzedać) oraz mazdą szóstką (tą najnowszą na którą niestety aktualnie mnie nie stać :D ) Co do tych starszych mazd słyszałem, że często rdzewieją i że lepiej sobie odpuścić. Jak wspomniałem słabo znam się na autach (oprócz elektroniki którą zresztą studiuję) co sprawia, że potrzebuję niezawodnego auta abym sam nie musiał często do niego zaglądać. Bardzo chciałbym też bogatsze wyposażenie na miarę budżetu ofc :) (Jestem uzależniony od muzyki więc radio to obowiązkowa dla mnie pozycja) Od dziecka zafascynowany byłem audi. Stąd moje poniższe propozycje. Bardzo proszę o szczerą krytykę i nowe propozycje :).

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
Ostatnio edytowany przez Downbeat, 21 Lip 2015, 11:46, edytowano w sumie 1 raz
Downbeat
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 07 09 2012