BlaBlaCar

BlaBlaCar

01 Lip 2013, 23:38

Witam, jestem tutaj nowy, wiem dobrze, że to co tutaj napiszę może zostać uznane za spam, lecz chciałbym zapewnić, że informacje o stronie, którą tutaj przedstawię, to jedynie zachęcenie do korzystania dla osób które tego potrzebują :)

Sam jestem osobą 'mobilną' jak to mówią i często podróżuję, ponieważ jestem studentem miasto rodzinne -> Poznań, Poznań -> miasto rodzinne. Często jadę samochodem, bo albo coś przewożę, albo jadę z dziewczyną a to oczywiście większa wygoda.

Jak wiemy paliwo jest drogie, dlatego zacząłem korzystać z serwisu blablacar, w którym wpisuję trasę, czas wyruszenia, oraz cenę dla ewentualnych chętnych, którzy mają ochotę ruszyć ze mną. To minimalizuje koszty podróży o dobre 80%, a trafiałem na bardzo miłych i wdzięcznych ludzi.

Z drugiej strony parę razy skorzystałem z jazdy z kimś, ze względu że miałem samochód w naprawię. Zachęcam do korzystania, zamieszczam link do strony, oraz prosiłbym o komentarze na temat serwisu. Pozdrawiam :)
zabko92
Obserwowany

Prawo jazdy od: 15 03 1992
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renualt Modus
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Na co zwrócić uwagę przy zakupie terenówki Na co zwrócić uwagę przy zakupie terenówki
    W terenówkach najważniejsze są rama, zawieszenie, napędy i silnik. Buda ma mniejsze znaczenie. Sprawdź jak samochód odpala na zimno, jaki dymek idzie z rury wydechowej i ile go jest. Po kilku sekundach dymienia ...
    Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików
    Pyłki są zmorą nie tylko alergików, ale także kierowców bez względu na to, czy są na nie uczuleni czy nie. Dlaczego? Pyłki osadzające się na szybach samochodu potrafią ograniczać pole widzenia, a jazda w takich ...

• Warto przeczytać
    • Volkswagen Polo R WRC, rajd, szutr, zkręt
      Toyota Yaris Hybrid (2013)
      GTP Light