Blacharz Warszawa

Blacharz Warszawa

27 Lut 2012, 00:38

Rzadko polecam jakiekolwiek serwisy - jestem wymagającym klientem i usługa musi mnie zadowolić w 100%. Tak było właśnie teraz, kiedy z wgnieconymi drzwiami udałem się do firmy Puller, którą polecił mi kumpel - myślałem, że więcej będzie z tym roboty, ale okazało się, że firma ta usuwa takie rzeczy bez konieczności lakierowania. Spoko, bo zaoszczędziłem i czas, i pieniądze, no i została oryginalna farba. Z tego co wiem, robią też lakier - jeżeli tak samo jak blachę, to można polecić. Na pewno serwis wart jest uwagi. Dla zainteresowanych stronka - http://www.puller.com.pl

pozdrawiam 8)
cobrinha
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 26 Lut 2012, 23:45
Prawo jazdy od: 06 10 2010
Auto: Mercedes A Elegance 1,9

Re: Blacharz Warszawa

20 Sie 2012, 00:02

Czyli jak widzę na tej stronie stosują trzy sposoby usuwania wgnieceń: specjalistycznymi prętami, na klej albo suchy lód. A która z tych metod jest najlepsza?
matrioszka
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 15 Sie 2012, 19:23
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 16 04 1979
Auto: Audi A4 B7, 1.9 TDI 131KM

Re: Blacharz Warszawa

23 Wrz 2012, 22:38

Chyba nie ma to znaczenia. To pewnie zależy od typu szkód i wgnieceń. W Pullerze stosują trzy metody, ale ja słyszałem tylko o kleju i nawet widziałem kiedyś taki filmik. Robi wrażenie;)
miętus
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 21 Sie 2012, 22:48
Prawo jazdy od: 05 05 1997
Auto: Audi A4 B7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nadwozie koncepcyjnej Kia Sportspace Nadwozie koncepcyjnej Kia Sportspace
    W przeciwieństwie do klasycznych pojazdów typu kombi, station wagon czy nawet shooting brake – Kia Sportspace wyróżnia się zdecydowanie odmienną i wyszukaną architekturą w stosunku do tradycji. Wydłużoną ...
    Pasek rozrządu - jego rola w silniku, żywotność i wymiana... Pasek rozrządu - jego rola w silniku, żywotność i wymiana...
    Pasek i jego rola w silniku Zlekceważenie terminu wymiany paska rozrządu może zakończyć się remontem kapitalnym silnika. Uwaga! Wymiana samego paska to zbyt mało. Zazwyczaj wymieniamy także napinacz, rolki prowadzące a czasem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006