Bmw 320 e36

bmw 320 e36

18 Lis 2014, 19:16

Witam, krotkie pytanko, ile kosztuje ZADBANY ww. model bmw? slyszalem ze e36 sa w przedziale 5-10 tysiecy, czy to prawda?
kone
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 03 Maj 2014, 18:08
Auto: nie mam

Re: bmw 320 e36

18 Lis 2014, 19:23

Zgadza sie. Ladne coupe bedzie okolo 10 tys, sredni/slaby sedan okolo 5. Z tym silnikiem, ale ja bym szukal 2.5/2.8, ile masz kasy na auto?
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5033
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: bmw 320 e36

18 Lis 2014, 19:30

wolalbym nie przesadzac z moca, to bedzie pierwsze auto z tylnym napedem, chcialbym sie pierw obeznac postarac okielznac te 150 koni :) jezeli chodzi o kase to okolo 13k na wszystko, liczac okolo 2k na ubezpieczenie bo mlody kierowca i dodatkowo pakiet startowy czyli wymiana rozrzadu, filtrow i oleju.
kone
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 03 Maj 2014, 18:08
Auto: nie mam

Re: bmw 320 e36

18 Lis 2014, 19:40

[link wygasł] myslalem o tym, wydaje sie godna zainteresowania, co sadzicie?
kone
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 03 Maj 2014, 18:08
Auto: nie mam

Re: bmw 320 e36

19 Lis 2014, 00:16

W BMW masz lancuch od 20 ponad lat w kazdym silniku, a wczesniej w prawie kadym, nie zmieniasz raczej rozrzadu. W tym budzecie bralbym 2.5 w coupe albo 2.8 w sedanie. Ew. srednie 2.8 coupe. 2.0 Ci sie znudzi, a Twoja noga decyduje o przesadzie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5033
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...
    Seat Leon III - oszałamiający design Seat Leon III - oszałamiający design
    "Dzięki swojemu dynamicznemu i pewnemu charakterowi, nowy SEAT Leon odnajduje należne mu miejsce. Ma zdecydowany wygląd”, mówi Alejandro Mesenero-Ramanos, szef zespołu projektantów SEAT-a. "Swoim wyglądem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • ALT
      Fiat Croma
      KTM X-BOW na torze Poznań 2013 - foto nr 1
      System KERS, odzyskiwanie energii kinetycznej