BMW seria 1

BMW seria 1

19 Wrz 2016, 11:21

Witam,

Planuje kupić BMW seria 1 rocznik 2008-2010 i zastanawiam sie nad silnikiem 1,6 (122km) benzyna. Chciałbym sie dowiedzieć czegoś więcej o tym aucie od innych użytkowników BMW. Czy ten silnik nie jest za słaby w stosunku do ciężaru auta, czy jest ono oszczędne i jak wyglada sprawa awarii, na co zwrócić uwagę przed zakupem i ogólnie jak to auto sie sprawuje i funkcjonuje.
Asdf233
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Wrz 2016, 11:09
Auto: Brak

Re: BMW seria 1

19 Wrz 2016, 17:17

Bezsensowny wybór. Kupno najmniejszego i najciaśniejszego BMW z najmniejszym silnikiem, który jakiś super nie jest pod kątem trwałości i dynamiki, oraz często ubogie wyposażenie za cenę większego e90. Szkoda pieniędzy.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12100
Zdjęcia: 44
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: BMW seria 1

09 Paź 2016, 10:51

Noo mnie też się marzy BMW ale celuję w X3 albo X4, wiadomo z drugiej ręki bo takiej kasy na nówkę nie mam na ten moment. Mam pytanie czy jeśli znajdę coś ciekawego to czy warto podjechac z takim autem do niezaleznego warsztatu mehcanicznego np do Twoj Mechanik w Krakowie? Oni mają darmowy przegląd diagnostyczny i mogliby sprawdzić taki samochód, żebym nie wtopiła i nie kupiła jakiegoś bubla. Co do lakieru to wiadomo trzeba miernik mieć ze sobą, bo sprzedający często tak kantują, że szok.
janka
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 07 Cze 2016, 13:20
Auto: Seat

Re: BMW seria 1

10 Paź 2016, 18:13

E87 w benzynie szukaj po lifcie z silnikami 118i lub 120i. Niestety 116i ma nadal więcej problemów, poza tym jest po prostu za słaby.
Ja osobiście mam diesla, ale gdybym kupował ponownie - wziąłbym właśnie któryś z wyżej wymienionych, bo nie ma wrażliwych wtrysków, turbiny, dpf, świec żarowych itd.
Oczywiście mój dieselek ładnie przyspiesza i przy 2tyś. obrotów, a benzyna jednak wymaga redukcji, ale właśnie konstrukcja silnika i osprzęt jest "prosty jak budowa cepa". Nie boli go czy lejesz lepsze czy gorsze paliwo.
Co do spalania w 2.0 możesz zejść na trasie i do 6-6.2l, jak będziesz jeździł agresywniej to pewnie i tak w 8l się zmieścisz.
maxatos
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 06 Sie 2016, 11:31
Prawo jazdy od: 05 08 2006
Auto: BMW E87
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: BMW seria 1

10 Paź 2016, 19:18

maxatos napisał(a):Ja osobiście mam diesla, ale gdybym kupował ponownie - wziąłbym właśnie któryś z wyżej wymienionych, bo nie ma wrażliwych wtrysków

akurat benzyniaki po liftingu mają bezpośredni wtrysk z problematycznymi wtryskami
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12100
Zdjęcia: 44
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006