Brak Kluczyka do Passata B5 - jak dorobić?

Brak Kluczyka do Passata B5 - jak dorobić?

15 Lip 2016, 09:57

Witam. Posiadam Passata B5 1999r 1.9tdi 110km i mam problem ponieważ zgubiłem kluczyk. Co najlepiej wymienić? I czy da rade dorobić kluczyk jeżeli ma się samą stacyjkę i ile by mogło to kosztować ? Dodam jeszcze ze posiadam immobilizer. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Patryk96
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 15 Lip 2016, 09:25
Prawo jazdy od: 20 12 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 110KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Brak Kluczyka do Passata B5 - jak dorobić?

15 Lip 2016, 11:06

Patryk96 napisał(a):mam problem ponieważ zgubiłem kluczyk
Jak nie masz drugiego z immo to kluczyk na podstawie wkładu w stacyjce jest do dorobienia, ale musisz wtedy posiadać kartę z kodem PIN. Chodzi o zakodowanie immo w nowym kluczyku. Jak nie masz karty to PIN chyba jest do uzyskania po podaniu numeru VIN w serwisie, ale nie wiem jakie tu będą koszty takiej operacji.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3903
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...
    Ferrari F355 Challenge czerwona bestia Michała Wiśniewskiego Ferrari F355 Challenge czerwona bestia Michała Wiśniewskiego
    Czerwona bestia Michała Wiśniewskiego na Tuning Show 2013 w Krakowie! W 10 sekund osiąga prędkość 160 km/h. 380 włoskich koni mechanicznych pozwala mu rozbujać się nawet do 295 km/h! Prawdziwy demon szos – czerwone ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Golf V na glebie
      Ford Focus C-MAX
      Opel Insignia, silnik 2.0 BiTurbo CDTI
      Rage-Race 2010