Brak możliwości ustawienia zapłonu.

Brak możliwości ustawienia zapłonu.

30 Paź 2015, 18:27

Witam. Tak jak w temacie nie mam możliwości ustawienia zapłonu, ponieważ jest maksymalnie przekręcony w lewo a jak przekręce w prawo to gaśnie. W tej chwili to mocno szarpie na zimnym silniku na ciepłym trochę mniej. Co może być tego przyczyną. Auto to Mitsubishi Lancer, 98 rok w sedanie, 1,3 benzyna. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
lol1994
Nowicjusz
 
Posty: 31
Rejestracja: 12 Lis 2014, 17:54
Prawo jazdy od: 28 08 2013
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: MITSUBISHI Lancer
Silnik: 1.3 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Brak możliwości ustawienia zapłonu.

30 Paź 2015, 21:18

A czym ten zapłon ustawiasz i jak?
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13771
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Brak możliwości ustawienia zapłonu.

31 Paź 2015, 07:49

Zapłon ustawiam bez żadnych narzędzi. Po prostu odkręcam śruby i ręcznie przestawiam, ale to chyba bez znaczenia czy nie?
lol1994
Nowicjusz
 
Posty: 31
Rejestracja: 12 Lis 2014, 17:54
Prawo jazdy od: 28 08 2013
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: MITSUBISHI Lancer
Silnik: 1.3 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Brak możliwości ustawienia zapłonu.

31 Paź 2015, 09:48

Sprawdź czy na wale korbowym jest czujnik położenia tego wału.
W aparacie może być czujnik położenia wałka rozrządu, i kręcenie aparatem nie zmienia kata zapłonu tylko powoduje błąd synchronizacji rozrządu.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Objawy uszkodzenia turbosprężarki Objawy uszkodzenia turbosprężarki
    Obecnie niemal każdy samochód z silnikiem diesla jak i benzynowym wyposażony jest w turbosprężarkę. Ma ona na celu zwiększenie ilości powietrza doprowadzanego do cylindrów a co za tym idzie zwiększenie jego mocy. Niestety ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • MINI Clubman Bond Street, przód
      Fiat 500 Abarth
      BMW drift
      Monster Truck, Bone Crusher, 9