Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

02 Lis 2016, 19:28

Camaro 2013 rok ciezko pali na zimnym silniku swiece i cewki sa nowe czego mam jeszcze szukac prosze o szybka pomoc. :?
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2016, 09:27
Prawo jazdy od: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

03 Lis 2016, 14:31

Do sprawdzenia wartości temperatury jakie podaje czujnik z układu chłodzenia.

To prawie nowe auto, jakie błędy pokazuje komputer?
Jaki tam masz silnik? V6 3.6L 320KM?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3431
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

12 Lis 2016, 18:51

Silnik 3,6 324 Ps.z gazem. Bledow zadnych nie pokazal,tylko to jest dziwne ze jak jest zimny albo temp.spadnie ponirzej 10 st.to ciezko pali (za4-6 razem)a ja juz pochodzi 5 minut to puzniej bez problemu odpala.Stara bateria 80 Ah a teraz kupilam nowa 100 Ah.Myslalam ze dostaje za malo pradu przy rozruchu ale nie stety nie pomoglo.Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu ,dlatego ta nowa bateria.Juz nie mam wiecej pomyslow co jeszcze moze byc-prosze o pomoc. :shock: :evil:
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2016, 09:27
Prawo jazdy od: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

13 Lis 2016, 15:51

gonia1306 napisał(a):Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu

Wszystko wskazywałoby na akumulator. Sprawdż jakie masz napięcie ładowania przy włączonych światłach. A zanim rano uruchomisz silnik, to sprawdż jakie masz napięcie na aku.
Co do samego aku - zerknij do instrukcji jaki aku zaleca producent. Zakładanie aku o większej pojemności mija się z celem. Najważniejszy jest prąd rozruchowy - im wyższy przy tej samej pojemności aku tym lepszy.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13687
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

15 Lis 2016, 10:52

Miałem podobny problem, co prawda przy znacznie starszym aucie, ale pierwsze, gdzie szukaliśmy przyczyny, to akumulator. Wiedzieliśmy jednak, że miał swoje lata, gdybym miał trzyletnie auto to też nie pomyślałbym o tym od razu.
ast0n
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 07 Sty 2016, 16:01
Prawo jazdy od: 19 02 2003
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Honda
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody
    Polska od lat ma najbardziej zanieczyszczone powietrze w Unii Europejskiej – mówi najnowszy raport NIK. W ponad 90 proc. za ten stan rzeczy odpowiada indywidualne ogrzewanie budynków. Pomimo tego, że samochody ...
    Podsumowanie i wyniki Night Power 2016 Podsumowanie i wyniki Night Power 2016
    Kolejna impreza przygotowana przez Night Power już za nami. Organizatorzy tym razem przygotowali więcej atrakcji niż to było w latach ubiegłych, mogliśmy oglądać wyścigi na 1/8 mili które zostały zorganizowane na ulicy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili