Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

02 Lis 2016, 19:28

Camaro 2013 rok ciezko pali na zimnym silniku swiece i cewki sa nowe czego mam jeszcze szukac prosze o szybka pomoc. :?
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

03 Lis 2016, 14:31

Do sprawdzenia wartości temperatury jakie podaje czujnik z układu chłodzenia.

To prawie nowe auto, jakie błędy pokazuje komputer?
Jaki tam masz silnik? V6 3.6L 320KM?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

12 Lis 2016, 18:51

Silnik 3,6 324 Ps.z gazem. Bledow zadnych nie pokazal,tylko to jest dziwne ze jak jest zimny albo temp.spadnie ponirzej 10 st.to ciezko pali (za4-6 razem)a ja juz pochodzi 5 minut to puzniej bez problemu odpala.Stara bateria 80 Ah a teraz kupilam nowa 100 Ah.Myslalam ze dostaje za malo pradu przy rozruchu ale nie stety nie pomoglo.Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu ,dlatego ta nowa bateria.Juz nie mam wiecej pomyslow co jeszcze moze byc-prosze o pomoc. :shock: :evil:
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

13 Lis 2016, 15:51

gonia1306 napisał(a):Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu

Wszystko wskazywałoby na akumulator. Sprawdż jakie masz napięcie ładowania przy włączonych światłach. A zanim rano uruchomisz silnik, to sprawdż jakie masz napięcie na aku.
Co do samego aku - zerknij do instrukcji jaki aku zaleca producent. Zakładanie aku o większej pojemności mija się z celem. Najważniejszy jest prąd rozruchowy - im wyższy przy tej samej pojemności aku tym lepszy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

15 Lis 2016, 10:52

Miałem podobny problem, co prawda przy znacznie starszym aucie, ale pierwsze, gdzie szukaliśmy przyczyny, to akumulator. Wiedzieliśmy jednak, że miał swoje lata, gdybym miał trzyletnie auto to też nie pomyślałbym o tym od razu.
ast0n
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 19 02 2003
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Honda

08 Mar 2019, 17:57

Panowie miałem to samo mój T&C 3.6 ,komputer raz pokazywał wypadanie cylindrów ..cóż miałem drugi samochód z takim silnikiem podmieniłem cewki..to samo na zimnym ciężko palił..cewki wymienione a komp pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,znalazlem na innym forum ,że czujnik wału si brudzi też wymieniłem ,nie pomogło.Naprawa jest prosta pompa paliwa w zbiorniku daje za małe ciśnienie,kupiłem używkę za 350zł wymiana godzine bo trzeba bak opuścić i po problemie.Czujnikiem nie zmierzycie ciśnienia na listwie bo nie ma jak go wkręcić.Gdzieś na zagranicznym forum znalazłem taki sam opis problemu to częste w Chryslerach i Dodgach.ps.tak jak mały przekażnik pompy paliwa wlutowany w skrzynkę z bezpiecznikami ktory zastępuje się większym na zewnątrz.
Towen2013
Obserwowany
 
Posty: 1