Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

02 Lis 2016, 19:28

Camaro 2013 rok ciezko pali na zimnym silniku swiece i cewki sa nowe czego mam jeszcze szukac prosze o szybka pomoc. :?
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2016, 09:27
Prawo jazdy od: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

03 Lis 2016, 14:31

Do sprawdzenia wartości temperatury jakie podaje czujnik z układu chłodzenia.

To prawie nowe auto, jakie błędy pokazuje komputer?
Jaki tam masz silnik? V6 3.6L 320KM?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3684
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

12 Lis 2016, 18:51

Silnik 3,6 324 Ps.z gazem. Bledow zadnych nie pokazal,tylko to jest dziwne ze jak jest zimny albo temp.spadnie ponirzej 10 st.to ciezko pali (za4-6 razem)a ja juz pochodzi 5 minut to puzniej bez problemu odpala.Stara bateria 80 Ah a teraz kupilam nowa 100 Ah.Myslalam ze dostaje za malo pradu przy rozruchu ale nie stety nie pomoglo.Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu ,dlatego ta nowa bateria.Juz nie mam wiecej pomyslow co jeszcze moze byc-prosze o pomoc. :shock: :evil:
gonia1306
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 09 Paź 2016, 09:27
Prawo jazdy od: 28 08 1992
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Chevrolet Camaro
Silnik: 3,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2013

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

13 Lis 2016, 15:51

gonia1306 napisał(a):Baterie wymienilam dlatego bo sprobowalismy go odpalic od drugiego auta i zalapal odrazu

Wszystko wskazywałoby na akumulator. Sprawdż jakie masz napięcie ładowania przy włączonych światłach. A zanim rano uruchomisz silnik, to sprawdż jakie masz napięcie na aku.
Co do samego aku - zerknij do instrukcji jaki aku zaleca producent. Zakładanie aku o większej pojemności mija się z celem. Najważniejszy jest prąd rozruchowy - im wyższy przy tej samej pojemności aku tym lepszy.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13771
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Camaro 2013 rok ciężko pali na zimnym silniku

15 Lis 2016, 10:52

Miałem podobny problem, co prawda przy znacznie starszym aucie, ale pierwsze, gdzie szukaliśmy przyczyny, to akumulator. Wiedzieliśmy jednak, że miał swoje lata, gdybym miał trzyletnie auto to też nie pomyślałbym o tym od razu.
ast0n
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 07 Sty 2016, 16:01
Prawo jazdy od: 19 02 2003
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Honda
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kalkulatory motoryzacyjne Kalkulatory motoryzacyjne
    Czy opłacalny jest montaż instalacji LPG do samochodu? Czy warto i po jakim czasie jej koszty się nam zwrówcą. W pozostałych kalkulatorach przeliczycie jednostki mocy, prędkości, ciśnienia czy też momentu obrotowego.
    Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach
    Niemal połowa kierowców deklaruje, że jednorazowo pokonuje nie więcej niż 10 km, a co trzeci przejeżdża dziennie do 20 km. Zaledwie 9 proc. badanych twierdzi, że ten dystans w ich przypadku jest dłuższy niż 30 km. Co czwarty ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Autosacrum 2009
      Kandydatki na MISS, 61
      Trial Lędziny 2014 czerwiec
      Przejazd przez błoto, Wrangler, Off Road