Car Audio Corolla E11

Car Audio Corolla E11

12 Kwi 2016, 11:39

Witam

Posiadam Corolle E11 3d. Chciałbym w maju wymienić w niej audio, bo mam fabryczne + stare radio pioniera cd.

Nie znam się na sprzęcie audio, nigdy nie robiłem nic w tym kierunku w samochodzie i tu moje pytanie. Na co zwracać uwagę przy kupowaniu sprzętu? Ten co mam ładnie gra do ok 10-12 na 30 w skali mojego radia, głośniki mam tylko w drzwiach. Chcę kupic nowe radio z USB itp, ale najpierw muszę wymienić moje pierdziuszki :) albo wszystko na raz :)

na allegro upatrzyłem gotowe zestawy (nie potrzebuje nie wiadomo czego, ale basem sypnąć i trochę decybelami byłoby miło) co sądzicie?:

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]
grabi75
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 11 08 2011
Auto: NIE MAM

Re: Car Audio Corolla E11

04 Lip 2016, 17:50

Widzę że nikt nie pomógł w tym temacie, ale czy udało ci się skompletować zestaw? Może założyłeś go już w swojej Toyotce? Dasz znać z jakiego sprzętu teraz słuchasz muzyki?
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3289
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl! Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl!
    Sezon letni to nie tylko czas odpoczynku i wyjazdów wakacyjnych, ale także zbiorów owoców, które często można kupić na poboczach tras. Wielu kierowców zatrzymujących się w tym celu zapomina, ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck