Citroen Xantia problem z odpaleniem

Citroen Xantia problem z odpaleniem

26 Sty 2013, 12:56

Witam wszystkich.
Mam problem z moim Citroenem Xantia 1.9TD z 1996roku.
Dzisiaj przejechałem dystans około 15-20km i nagle Cytryna mi zgasła... Próbowałem ją odpalić lecz bez skutku, bez dodawania gazu rozrusznik kręci lecz silnik nawet się nie odezwie. Gdy dodam mu gazu odpali, obroty dojdą gdzieś do 2tysięcy i silnik gaśnie, i tak cały czas...
Co może być przyczyną?? Proszę o jakieś wskazówki.
W moich żyłach płynie benzyna a zamiast serca pracuje turbina
Marcin0116
Początkujący
 
Posty: 199
Rejestracja: 22 Lis 2010, 18:07
Miejscowość: WLS
Prawo jazdy od: 19 12 2011
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Audi A4 B5, Ford Mondeo MKIII
Silnik: 1.9TDI, 2.0 TDDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Citroen Xantia problem z odpaleniem

27 Sty 2013, 13:22

Jeśli masz Diesla,to zawsze w takim przypadku podejrzewaj niedrożność filtra w pierwszej kolejności,dopiero potem uszkodzenia pompy wtryskowej.Gdyby to była pompa sekcyjna pozbawiona elektroniki,to mógłbym na 100% podać filtr jako przyczynę.Tutaj musisz jeszcze sprawdzić kabelek od elektromagnesu,zamykającego dopływ paliwa,może on okresowo nie łączyc i z jazdy lipka.Jeśli auto odpala i gaśnie to pompa jest raczej ok.Masz tam immobiliser?
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6687
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Citroen Xantia problem z odpaleniem

12 Maj 2013, 14:07

W paliwie był jakiś syf który zatkał przewód paliwowy i cała awaria :)
W moich żyłach płynie benzyna a zamiast serca pracuje turbina
Marcin0116
Początkujący
 
Posty: 199
Rejestracja: 22 Lis 2010, 18:07
Miejscowość: WLS
Prawo jazdy od: 19 12 2011
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Audi A4 B5, Ford Mondeo MKIII
Silnik: 1.9TDI, 2.0 TDDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Volkswagen XL1, przód
      Allegro Power 2008
      Nissan Note - przód
      Coroner Custom Cycles, 3