Civic VI gen blacha.

Civic VI gen blacha.

30 Wrz 2009, 16:09

witam mam do kupienia civica VI gen hatchback'a za 4tysie, tylko jest do roboty prawie cała blacha i podłoga, a mówiąc dokładnie to:
-dwa tylne nadkola (rdza, i pęknięty lakier)
-prawe i lewe drzwi (w lewych lekkie wgniecenie, prawe porysowane)
-podłoga z dwóch stron tak mniej więcej po środku długości samochodu (rdza i dziura jak by ktoś wbił lewarek do środka samochodu)
-tył i przód zderzak ( pęknięty)
A mam do wydania na samochód 10tys. i nie wiem czy inwestować w robotę tej karoserii, bo silnik to igła (wiem bo to mojego znajomego).
Proszę o fachową pomoc co mam zrobić, czy np. zmienić dwa tylne elementy, czy co innego?
I ile to mnie wyniesie, oczywiście z lakierowaniem i szpachlowaniem.
I czy po zrobieniu tego dobrze nie wyjdzie za np. 3 miechy znowu rdza.

Z góry dziękuję i Pozdrawiam. Robert
Modekin
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 26 Lip 2009, 14:17
Miejscowość: Kobyłka

Re: Civic VI gen blacha.

03 Paź 2009, 15:03

Napewno nie opłaca się robic tego auta dlatego że taki stan samochodu świadczy o jego nieciekawej przeszłości ( wypadek, podtopienie itp) za 10 tys. kupisz civica w dobrym stanie do jazdy.
pozdrawiam
Golf IV GTI 1.8 TURBO
Nissan Terrano II 2.7 TDI
BMW 328
Bolo1989
Aktywny
 
Posty: 440
Rejestracja: 19 Gru 2007, 18:33
Miejscowość: Mazowieckie

Re: Civic VI gen blacha.

03 Paź 2009, 17:38

dzięki za pomoc.
Modekin
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 26 Lip 2009, 14:17
Miejscowość: Kobyłka
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...
    Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo! Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
    Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili