Clio II generacji

Clio II generacji

22 Kwi 2011, 21:41

Witam :)
Zwracam sie do was z prośbą , Czy dostane Clio II generacji w dobrym stanie za max 6 tys? Spodobalo mi sie gdyz duzo nie pali i nie ma duzego silnika. Mam 20 lat i chodzi mi o to by nie miec duzych oplat na auto. Wezme oczywiscie wspolwlasciciela z tata :) albo na samego Tate bo ma 60 % znizki. Moze mi jakies Autko doradzicie za max 6 tys :) i nie chce CC czy malucha seicento czy Nissana Sunny :) nic z tych rzeczy :) Pozdro czekam na pomoc :)
arni912
Nowicjusz
 
Posty: 40
Zdjęcia: 108
Rejestracja: 19 Lut 2011, 23:58
Miejscowość: Leszno
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Renault Laguna
Silnik: 1.8 90 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Clio II generacji

23 Kwi 2011, 08:52

Zależy który rocznik, te z 98r są warte mniej więcej 6000zł, 2001r trochę więcej. Więc jak będzie w dobrym stanie to bierz 13 latka.
pit85
Aktywny
 
Posty: 279
Rejestracja: 16 Cze 2010, 08:54
Miejscowość: bydgoszcz

Re: Clio II generacji

23 Kwi 2011, 11:58

Polecam Ci civica 5 gen lub mitsu colt 1.3 bedziesz zadowolony
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: Clio II generacji

23 Kwi 2011, 12:17

Każdy japoniec będzie lepszy od Clio. Do wyboru masz chociażby Colta, Civica, Mazdę 323F i MX-3.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 08 Gru 2009, 20:26
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

Re: Clio II generacji

23 Kwi 2011, 13:37

pawelMX6 napisał(a):Każdy japoniec będzie lepszy od Clio
ze skreconym 3 razy licznikiem zlozony z auta z Niemiec i z Anglii na pewno :)
budzimir
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 23 Kwi 2011, 13:35
Miejscowość: Lodz

Re: Clio II generacji

23 Kwi 2011, 13:49

Chcialbym znalesc taki wlasnie Clio 98 by mi styknal :) Chce miec Wspomaganie i Cantralny zamek to podstawa :)
arni912
Nowicjusz
 
Posty: 40
Zdjęcia: 108
Rejestracja: 19 Lut 2011, 23:58
Miejscowość: Leszno
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Renault Laguna
Silnik: 1.8 90 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe
    Na świecie coraz więcej mówi się o wodorowych ogniwach paliwowych. Jest też dostępnych już kilka modeli samochodów które są nimi zasilane. Wodór jest pierwiastkiem powszechnie występującym w przyrodzie, ...

  • Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 14:17

    budzimir napisał(a):ze skreconym 3 razy licznikiem zlozony z auta z Niemiec i z Anglii na pewno :)


    pewnie i tak bedzie lepszy niż clio z jednego kawałka :razz: a co do tematu niewiem clio mi jakoś nie leży może ibizka 1.4 coś koło 98 we w miare stanie byś znalazł,można spotkać czasem zachowane wersje...
    nitro
    Zaawansowany
     
    Posty: 928
    Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
    Miejscowość: znikąd

    Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 14:23

    Ciekawe w czym? tylko proszę Cię nie pisz, że Ibiza II jest lepsza niż Clio II.
    Co do Clio to w przeciwieństwie do japończyków czy Ibizy nie rdzewieje a w tym budżecie i tak kupisz najprostsze wersje w których praktycznie nie ma co się psuć.
    Wiadomo jednak, że kilkunastoletni samochód bezawaryjny nie będzie i to niezależnie od jego narodowości.
    A Clio to na tyle prosty i popularny samochód, że łatwo i tanio da się go naprawić.
    Poza tym kwestia bezpieczeństwa, Clio ma 4*.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 15:03

    Jestem właśnie w posiadaniu Clio 2 ale z 2001 po liftingu silnik 1.2 75km spala mi 5l a przy wadze 910kg jest też bardzo zrywny. To wersja z podstawowym wyposażeniem więc bez klimy, grzanych foteli i innych bajerów, ale dzięki temu koszty drastycznie spadają bo elektryka to słaby punkt renault. Za te 6 tys znajdziesz wersje przed liftingiem (gorsze wyposażenie bazowe troche inne silniki i wspomaganie hydrauliczne). Takie autka brali głównie ludzie starsi więc można wyczaić egzemplarz z małym przebiegiem i w dobrym stanie. Polecam silnik 1.2 lub 1.4 diesla szkoda brać.
    Grigorij
    Początkujący
     
    Posty: 111
    Rejestracja: 14 Mar 2011, 13:58
    Miejscowość: Wrocław

    Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 16:27

    Bo te ponad 10-cio letnie Clio, to wszystkie sa igly i itp, polowa tez po dzwonach, czy cofnieta juz 2 razy, jak kazdy samochod uzywany w PL...
    Czimi
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2099
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: W210 220 CDI

    Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 22:48

    Jasiek90 napisał(a):Co do Clio to w przeciwieństwie do japończyków czy Ibizy nie rdzewieje

    Trochę ogólnikowo napisane. Owszem, Civic EG ma problem z tylnymi nadkolami i burtą, ale już na mojej MX-6 z 1992 roku grama rdzy nie znajdziesz ;)
    pawelMX6
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 375
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 08 Gru 2009, 20:26
    Miejscowość: Gdynia
    Auto: Nie mam

    Re: Clio II generacji

    23 Kwi 2011, 23:03

    Polecam kupić od "rolnika ze wsi" co prawda oni rzadko jeżdżą do mechanika ale o cofaniu licznika raczej pojęcia nie mają ;) Wspomaganie kierownicy moim zdaniem jest zbędne i przeznaczone dla kobiet - ja tam wolę czuć jak kręcę kierownicą. Burneika śmiga bez wspomagania i wszyscy widzą jakie ma bajce ;)
    a5f5c1
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 171
    Rejestracja: 10 Lut 2011, 16:36
    Miejscowość: Warszawa

    Re: Clio II generacji

    24 Kwi 2011, 07:38

    Moja siostra ma Clio II(tak dobry samochód,że brat odsprzedał jej),tato mego kolegi ma Toyotę Starlet,kolega tylko raz wypróbował jazdę Clio,powiedział,że Starletka się nie umywa.Teraz i on jeździ Clio II,to mocny zawodnik ten Clio II,daje przyjemność z jazdy,ma to autko urok,nie jest awaryjne.Nie zepsuło się NIGDY :!: a ma już 13 lat i ok.200 tyś km.Nie będę pisał o ekonomice silniczka 1.2,wskazówka paliwa stoi po prostu w miejscu.Fakt,części drogawe(zwłaszcza hydraulika,cylinderki) ale to autko nie chce się po prostu psuć.Czy kupisz za 6000 zł?,jeśli poszukasz,to kupisz,tylko się nie śpiesz.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    Re: Clio II generacji

    24 Kwi 2011, 10:04

    PhantomASA1 Dzieki za dobra rade :) Chcialbym dostac takie Clio bo mi sie baaardzo podoba bo ma to co chce . Mały silnik centralny zamek , malo sie psuje oraz nie pali duzo :) no i z wyglądu jest bardzo fane :)
    arni912
    Nowicjusz
     
    Posty: 40
    Zdjęcia: 108
    Rejestracja: 19 Lut 2011, 23:58
    Miejscowość: Leszno
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 6tys. km
    Auto: Renault Laguna
    Silnik: 1.8 90 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    Re: Clio II generacji

    24 Kwi 2011, 13:34

    Niech o jakości tego silniczka świadczy to,że ani w mojej czarnej I-ce,ani w tej II-generacji ,jeszcze dotąd nigdy zawory nie były ustawiane(jest taka konieczność!) tzn.nie za naszej kadencji , nic nie stuka w silniku,wystarczy tylko trafić na autko bezwypadkowe,mój brat po znajomości odsprzedał za 5000 zł siostrze,teraz do wymiany są tylko tuleje wahacza jednego,prawego.Ostatnio kierowca zasnął za kierownicą i zjechał na przeciwny pas,akurat jechał brat,zahaczył tylko delikatnie o tył,akurat był głęboki rów ok.2m głębokości,Clióweczka trzasnęła najpierw jednym kołem o ziemię,potem resztą,oczywiście to koło poszło do tyłu,byliśmy pewni,że zawieszenie przednie będzie do wymiany,auto zostało przytransportowane pod dom,ja patrzę pod spód,ścięło tylko jedną śrubę stabilizującą rejon sworznia wahacza,koło chodziło przód -tył,założyłem tylko śrubę i auto jeździ jak gdyby nigdy nic.Mnie zastanowiła jakość tego wahacza,uderzenie było silne a na wahaczu ani śladu.Bardzo lubię te Clióweczki,wydarzone autka :wink:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006