Clio II Warto?

Clio II Warto?

18 Mar 2012, 23:01

Witam, szukam cały czas auta. Dziś oglądałem Astrę II na gaz i to był totalny szrot i aż się zastanawiam czy nie lepiej jak jeżdżę samemu wziąć Clio 1,4 16 98km czyli nie aż taki muł w nowszym roczniku i z mniejszym przebiegiem niż większe zajechane auto? Podaje link do auta, nad którym się dziś zastanowiłem. Proszę o o cenę tego egzemplarza i czy warto wchodzić w 10 letniego francuza czy lepiej szukać astry lub almery bardziej zajechanej....

[link wygasł]
pit85
Aktywny
 
Posty: 278
Rejestracja: 16 Cze 2010, 08:54
Miejscowość: bydgoszcz

Re: Clio II Warto?

19 Mar 2012, 21:48

Odświeżam temat i ponawiam pytanie.
pit85
Aktywny
 
Posty: 278
Rejestracja: 16 Cze 2010, 08:54
Miejscowość: bydgoszcz

Re: Clio II Warto?

20 Mar 2012, 08:15

Clio z tym silnikiem nie dosyć, że nie będzie mułem to będzie bardzo szybkim samochodem. W moim Megane Grandtour mam ten sam silnik i powiem szczerze producenckie 11,5 do setki mi wystarcza a i nawet jadąc z kompletem i dwoma psami w bagażniku można jechać bez stresu.
Niezrozumiałe dla mnie jest jedynie to, że takie Clio jest droższe niż mająca zazwyczaj więcej na pokładzie (bo tu klimy nie widzę) Megane z tego samego rocznika.
Tak czy siak samochód na pewno bardziej godny polecenia niż "zajechana" astra czy cuś podobnego.
Przykładowe koszta - rozrząd 500 - 700 z wymianą (1500 w ASO), klocki od 40 do 110, drążki, sworznie w granicach 20 - 50 zł, tarcze nawet 110 zł komplet, łożysko od 35 (optimal) do 90 zł za fabryczne SMR. Wszystkie te ceny dotyczą też Megane z tym silnikiem bo są zamienne. Naprawi to każdy mechanik a nawet regeneracja tylnej osi we francuzie nie jest dzisiaj dużo droższa od wymiany sprężyn w samochodzie ze zwykłą belką.
Samochody bardzo odporne na rdzę, jednak radzę sprawdzić ranty progów i tylne nadkola i to dość głęboko. Wielu ludzi myje auta na automatach lub myje je pobieżnie i te elementy nigdy nie są myte - potem rdzewieją. Dotyczy to wszystkich samochodów.
Ten z ogłoszenia ma chyba wgięty rant progu pod drzwiami kierowcy, być może od złego lewarowania.
W Twojej okolicy:
http://otomoto.forumsamochodowe.pl/rena ... 43046.html
http://otomoto.forumsamochodowe.pl/rena ... 25325.html - w standardzie są 4 airbagi więc chyba ktoś nie doczytał fotela.
Za różnicę w cenie dopieściłbyś auto a i komfort nieporównywalnie większy.
mstrucz
Aktywny
 
Posty: 354
Rejestracja: 24 Maj 2010, 10:21
Miejscowość: Gdynia

Re: Clio II Warto?

20 Mar 2012, 17:07

Tutaj przychylam się do powyższej opinii,jednak Megane będzie ciut większe niż Clio. Poza tym liczy się ekonomia,więc jeżeli weźmiesz Clio z mniejszym silnikiem,to automatycznie będzie też mniej spalał.
Vordon
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 22 Lut 2012, 21:09
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: BWM M3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault Pro+ - cztery rodzaje zabudów w nowym pick-upie Renault Pro+ - cztery rodzaje zabudów w nowym pick-upie
    Renault Pro+ przedstawia cztery rodzaje zabudów w nowym pick-upie Renault Alaskan, doskonale pokazujących pełne spektrum know-how marki: Alaskan ambulans, pojazd ratowniczo-pożarniczy, samochód z wysięgnikiem ...
    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Volkswagen Eos, R-Design, Cabrio, otwieranie dachu
      Master Truck
      Trzeba chodzić po samochodzie bo pełno błota wszędzie
      Ulica Piłsudskiego w Olsztynie w nocy, wyścigi