Co i wymieniać - Skoda felicia

Moderator: fs.mod
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

co i wymieniać - Skoda felicia

Post» 28 Maj 2010, 19:10

witam. Nie będę się wielce rozpisywał co i jak, a chodzi o to, że nabyłem SKODE FELICIE 1,6 75km i moje pytanie polega na tym jak go serwisować. Jak mógłby mi ktoś napisać co i co ile km się wymienia? Jestem zielony w tych sprawach, a z książeczki serwisowej wiem tylko że olej i filtry co 10 tyś , płyn hamulcowy co 2 lata a chłodniczy co 60 miesięcy. Wiadomo, nie stać mnie żeby serwisować w ASO ale wymieniać mam zamiar na bieżąco. Z góry dziekuję za podpowiedzi, pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez dyzio1990, 29 Maj 2010, 00:11, edytowano w sumie 1 raz
dyzio1990
Nowicjusz
Nowicjusz

Miejscowość: opole

Re: Co i wymieniać - Skoda felicia

Post» 01 Wrz 2010, 17:44

ja olej wymieniam co ok 50tysiecy, hamulcowy od nowosci, chlodniczy dolewam. i problemow nie ma. :) jedyne o co musisz zadbac to rozrzad ktory nalezy wymieniac co jakies 40tys kilometrow. w sumie od 11 lat rozrzad mialem raz wymieniany :S no ale 240tys mam kilometrow i bez probelmu. zwawa jak nowa takze lej pan na oko, to tolerancyjne auto.
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
Awatar użytkownika
diabl0001
Aktywny
Aktywny

Miejscowość: mrozy i okolice
Auto: Celica VI 1.8

Post» 02 Wrz 2010, 12:52

diabl0001 napisał(a):ja olej wymieniam co ok 50tysiecy, hamulcowy od nowosci