Co kupić po BMW e39

17 Paź 2016, 11:23

To ja pokaże trochę cyferek. Tak wygląda e39:
audi-a6-c5-2-8-bmw-e39-528i-lexus-gs-300-mk2-merc-e280-w210-vt95844.htm
a tak wspaniałe, przekur***te A6 C6 3,0 TDI
audi-a6-3-0tdi-bmw-530d-merc-e320cdi-volvo-s80-2-4-d5-vt95562.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 11:48

szybki napisał(a):959 napisał(a):
Pewnie, bo lexus na wode jezdzi, a dzial techniczny na waszym forum nie istnieje.

Łoj znowu się pojawiam Gdxzie byłeś jak Cię nie było Lex jeździ na pb a dział techniczny w porównaniu do wielkiej trójcy nie istnieje i to jest fakt...
Widzę że zrobiłes sie stałym bywalcem Lexus forum to moż zreferuj nam temat:
Pana od LSa jak przesiadł się na MB s500... czytałeś ???
Albo tematy o spalaniu lexów???
Tylko apeluje zanim coś będziesz interpretował publicznie to przemyśl 5razy bo zeby nie było jak ze sławnym przykładem "zepsutej hybrydy" z rozładowanym akumulatorem...
959 napisał(a):
Jezeli ktos ma wydawac miesiecznie na paliwo 500zl, a 1000zl to jest roznica i nie wmawiaj, ze nie, bo spalanie to wlasnie najwiekszy koszt eksploatacji pojazdu, zaraz obok utraty wartosci.

I znowu się gubisz w swoich głupotach...
Weź kalkulator i przelicz tak na szybko... żeby uzyskać tą Twoją oszczędność musiałbyś robić rocznie około 45tys.km. co chyba nijak się ma do ostatnich Twoich rozumowanek jak to wszyscy w Polsce mało jeżdżą. Przecież ostatni twierdziłeś na odwrót więc zmiana zdania
Apeluje użyj kalkulatora!!!!
A co do utraty wartości to chyba nie masz ku temu złudzeń że przy zakupie auta z 3uzetem pod maska ewentualnie można zarobić a nie stracić... wszystko zależy od stanu technicznego o który nie jest trudno przy benie.
Dziwne że nie widzisz cen ałdi albo bmw i co myślisz że później przy sprzedaży powiesz "ej kupcy" mój jest jedyny serwisowany dajcie mi 10k więcej niż za allegrowego tego z DE z przebiegiem 170tyś.km. ???

Ciebie naprawde czytanie ze zrozumieniem przerasta :(
Jak na tak znikoma popularnosc tej marki w polsce to wasz dzial techniczny peka w szwach i problemy sa, jak w kazdym starym samochodzie.

Spalanie 3.0d(10-12l), spalanie v8(20-25l)
Przebieg miesieczny 1000km, koszt paliwa w bmce 450-500zl, koszt paliwa w v8 900-1100zl, serio nie pojmujesz? :)

Jak 3gen stanieje, to 2gen tez.
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

17 Paź 2016, 11:52

dla uzupełnienia - spalanie V8 + LPG = 400-500zł

Ogólnie to na forum ludzie przychodzą jak mają problemy.
Problemy działu technicznego z lexusforum:
- spryskiwacze sikają, a nie robią mgiełki
- klimatyzację trzeba nabić
- jakie części wybrać aby były najlepsze
- chyba kupię jednak w aso, bo są najlepsze
- jakiego wosku do lakieru użyć
- zmieniarka mi nie działa
- jak uaktualnić navi
- zapiekły się tłoczki hamulcowe
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 12:23

A ja widze:
Stuki w silniku 3uzfe
Gs300 mk2 slabo odpala na zimnym
Blad czujnik spalania stukowego
Stuki z ukladu kierowniczego
Gs430 za bogata mieszanka
Gs300 mk2 stukanie silnika
Nierowna praca na N oraz bledy
Gs300 mk2 cykanie silnika
Kontrolki vsc, abs off

Najpierw to niech ten wynalazek zacznie jezdzic normalnie na benzynie, a pozniej mozna pomyslec o gazie, ktory zreszta nigdy nie pracuje tak jakby sie tego chcialo. Wiadomo, ze kazdy swoje chwali igla, lpg szybsze niz pb i w ogole. Zmiana zdania zaczyna sie jak samochod idzie do ludzi, bo jednak sie okazuje, ze samochod nie dzialal tak jak powinien, a w sumie to tansze jezdzenie rekompensowalo jakies tam niedogonosci.
Poza tym powotrze - trytki do przewodow hamulcowych, wkrety w bagaznik i tankowanie co 200km- rewelacja!
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

17 Paź 2016, 12:33

No tak zapomniałem o cewce zapłonowej/przewodach, która powoduje zapalenie kontrolek, nierówną pracę i eliminuje połowę listy. A jak dołączy do tego brudna przepustnica, którą sam wyczyścisz sprayem to masz wynik.
Druga połowa to po prostu luzy zaworowe, które się co jakiś czas powinno robić zgodnie z zaleceniem producenta co ok 100tys. km.
Stuki z układu kierowniczego i ja miałem - rozwiązałem za 150zł. Jak robię te zestawienia to 80% aut ma taką usterkę ale powodem jest sama maglownica.
Odpalanie na zimnym? Też miałem - akumulator mimo, że trzymał napięcie :naughty:
Serio to są te poważne usterki? A to nie są przypadkiem rzeczy eksploatacyjne?

959 napisał(a):trytki do przewodow hamulcowych, wkrety w bagaznik

to akurat mi sie z Tobą kojarzy (czyt. druciarstwo) :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 12:45

Jest mi przykro, ze mnie tak odbierasz :( :(
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

17 Paź 2016, 13:17

Ale offtop sie zrobił. Czy ma ktos jeszcze jakas propozycje sensowna do 40tys? :)
davids3
Nowicjusz
 
Posty: 8

17 Paź 2016, 13:30

a A6 C6 po zobaczeniu w tabeli nie zniechęca już?

W tej klasie ciężko o inne auta poza niemiecką trójcą. Może Honda Legend?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 13:34

959 napisał(a):Spalanie 3.0d(10-12l), spalanie v8(20-25l)


Muszę się zapytać moderatora czy mogę napisać coś od serca :D :?:

Chłopie zejdź na ziemię ... mam obecnie 4samochody V8 a Ty mi piszesz takie farmazony... :?: powiedziałem Ci nie powielaj głupot, zacznij myśleć...

Mam Ci trzydziesty raz powtórzyć ile co pali ze zdjęciami paragonów i liczników...

Skoro nie potrafisz obsługiwać kalkulatora to Ci oblicze...

3,0tdi w systemie 50/50 spali 10-12l gs430 w tym samym systemie spali 13-14l gdzie 14l już trzeba stać w korkach albo szaleć więc weź do swojej łapki kalkulator i przelicz.

Żeby sprawdzić rozmiar głupot które wygaduje 959 najłatwiej wejść na forum Lexa i dokładnie sprawdzić tematy o spalaniu i usterkowości.
Jak komuś mało to są fora z USA gdzie jest 3x więcej aut niż na polskim forum i też można sobie zweryfikować.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10311
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Paź 2016, 13:42

25 litrów w V8?

Nawet w danych technicznych piszą o 12-13 litrach. Wiadomo, nie mówią prawdy, ale nie kłamią o 50% w dół.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Paź 2016, 13:44

szybki napisał(a):gs430 w tym samym systemie spali 13-14l gdzie 14l już trzeba stać w korkach


szybki zdefiniuj proszę co tym razem rozumiesz przez "korki", bo zaraz okaże się, że to jazda po mieście z jednostajną prędkością bez zatrzymywania się...A tak na serio - testowałeś w końcu tą jazdę GS-em na mega krótkich odcinkach w mieście w korkach? Chciałem Ci wreszcie wysłać tą flaszkę :D
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

17 Paź 2016, 13:51

szybki napisał(a):Jak komuś mało to są fora z USA gdzie jest 3x więcej aut niż na polskim forum i też można sobie zweryfikować.

potwierdzam - robiąc zestawienie weryfikowałem i wiem jedno - nie bez powodu ta marka w USA stoi wyżej niż niemiecka konkurencja ;)
Ale szybki co my wiemy o Lexusach - trzeba się innych posłuchać co gdybają :D

P.S.
Co do spalania przypomnijcie sobie test LSa z UK na kanale ZacharOFF.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 14:24

Zima 2014, Kraków, odcinek do pracy/z pracy 7km, rano 20 minut, po południu 60-70 minut, 1.8/115km, 16,5-17 LPG/100 + benzyna (przełączam "ręcznie" kiedy silnik osiągnie 90'). Co Wy tam wiecie o spalaniu :mrgreen: :mrgreen:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

17 Paź 2016, 15:06

Sąsiad.
Saab 9-3 1,9TiD.
Zalał za 50zł (ceny paliwa go nie obchodzą :naughty: )
Przejechał 10km.
Wypalił się DPF.
Nic nie zostało (poza check engine)
:mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 20:55

łysy30 napisał(a):szybki zdefiniuj proszę co tym razem rozumiesz przez "korki", bo zaraz okaże się, że to jazda po mieście z jednostajną prędkością bez zatrzymywania się...A tak na serio - testowałeś w końcu tą jazdę GS-em na mega krótkich odcinkach w mieście w korkach? Chciałem Ci wreszcie wysłać tą flaszkę :D

Już Ci definiuje :mrgreen:
38km w 1,5g z korkami a jak bez korków to w 1g.
Wiem że to przy Twoich 4,5km. w 25min. jest pestką no ale nawet w Wawie nie mam aż takiego problemu :D
Co do flaszki to :
Zawziąłem się i przepalałem lexa tylko tak żeby nie stał w jednym miejscu, do tego wykorzystaliśmy go do pomiarów przyczepy więc ponad 1g. kręcenia się do tyłu i do przodu praktycznie bez gaszenia...dwa dni pod rząd... no i średnia doszła do 15l ale nie tankowałem pod korek.
Oczywiście zrobiłem "trasę" 23km. tak do 100km/h no i spalanie spadło do 14l więc sądzę że masz rację gdybym robił 5km. w 30min. od uruchomienia auta to nie zszedłbym poniżej 15l... :ok: Więc teraz trzeba by pomyśleć ile duży diesel wciągnąłby przy takim kręceniu w miejscu i co powiedziałby osprzęt po pół roku. :lol:


Co do spalania rzędu 25l to : w firmie posiadam dwa amerykańce V8 i to jeden z nich jest max konkret. Często były wypożyczane do ciągania przyczep reklamowych... więc wiem ile brałem za paliwo ... chyba nie dokładałem taki mi się wydaje :D

Invi napisał(a):Zima 2014, Kraków, odcinek do pracy/z pracy 7km, rano 20 minut, po południu 60-70 minut, 1.8/115km, 16,5-17 LPG/100 + benzyna (przełączam "ręcznie" kiedy silnik osiągnie 90'). Co Wy tam wiecie o spalaniu :mrgreen: :mrgreen:

W sumie to nic :ok: Masz popsute auto albo nie potrafisz jeździć :ok:
dzida napisał(a):Ale szybki co my wiemy o Lexusach - trzeba się innych posłuchać co gdybają :D

Korci mnie wklejenie wypowiedzi o spalaniu tylko nie wiem czy można tak :idea: :?:
No ale pewnie wszyscy by kłamali... :ok:

ps.

dzida na pw wysłałem Ci taki swoisty prysznic co do taniego serwisu w 3,0tdi od miłośnika marki... jak to czytam to mi wyskakuje gęsia skórka i mój V8 może palić nawet 20l. Jak masz ochotę to zreferuj temat o ile masz cierpliowść :D
Mi już ręce opadają i nie tylko :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10311
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe