Co myślicie o tym aucie??-renault megane

co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 15:50

Witam. Ciagle poszukuje swojego pierwszego auta, bardzo podoba mi sie mazda 323f do roku 1998 ale znalazlem tez cos takiego

http://otomoto.forumsamochodowe.pl/rena ... 94743.html

co myslicie o tej marce? slyszalem ze nie warto bo czesto sie psuje a czesci drogie :( czekam na podpowiedzi :)
Ostatnio edytowany przez gn21, 24 Lis 2010, 01:18, edytowano w sumie 1 raz
gn21
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 14 Lis 2010, 12:38
Miejscowość: woj. Lubelskie

Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 15:56

Megane to Francuz .
A każdy kto choć trochę się zna na motoryzacji , powie , że to szajs . Bierz mazdę a będziesz zadowolony z auta .
Bucik
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 Lis 2010, 14:16
Miejscowość: Koło

Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 16:10

No ty Bucik raczej sie na niej nie znasz skoro żyjesz stereotypami. Miałem taką Megane 99r. tylko coupe po lifcie. Trzy lata nią jeździłem, była we Włoszech, Niemczech, przejechałem łącznie około 70tys. km i nigdy mnie nie zawiodła. Mazda napewno jest bardziej niezawodna, to nie podlega dyskusji ( wiem bo mazdą też jeździłem), ale napewno nie należy skreślać Megane.
barney
Początkujący
 
Posty: 89
Rejestracja: 18 Lis 2010, 19:53
Miejscowość: polska

Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 16:18

barney napisał(a):No ty Bucik raczej sie na niej nie znasz skoro żyjesz stereotypami. Miałem taką Megane 99r. tylko coupe po lifcie. Trzy lata nią jeździłem, była we Włoszech, Niemczech, przejechałem łącznie około 70tys. km i nigdy mnie nie zawiodła. Mazda napewno jest bardziej niezawodna, to nie podlega dyskusji ( wiem bo mazdą też jeździłem), ale napewno nie należy skreślać Megane.


Czyli chyba jednak się na niej znam skoro przyznajesz mi rację . Prawda jest taka , że ty jeździłeś Megane i uważasz , że jest fajne bo je miałeś , gdybyś jednak jeździł audi to mówiłbyś , że audi jest fajne . Ja jestem mechanikiem samochodowym z 20 letnim doświadczeniem , więc co nieco wiem . Co trzeci samochód w serwisie ( tzn w naprawie ) to renault , mówię z doświadczenia . Zresztą autor tematu i tak kupi co będzie mu się bardziej podobało .
Bucik
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 Lis 2010, 14:16
Miejscowość: Koło

Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 16:27

Nie, nie uważam, że jest fajne bo nim jeździłem. Po prostu mówię, że byłem z niego zadowolony. Może ja jestem jakimś wyjątkiem i mi sie nie psuło, ale mam też teraz Megane 2004 rok 1.9dci z przebiegiem 220tys km i też nic przy nim nie robię, znajomy ma Megane 2006 1.5 dci przejechał 100tys. bez żadnych awarii (aktualnie auto ma ok.180tys. km), a kuzyn od nowości jeździ Laguną 99r. w benzynie, auto ma teraz 350tys. km, a nawet oleju nie bierze. Według mnie renault to dobre auta, ty masz odmienne zdanie- ok .
barney
Początkujący
 
Posty: 89
Rejestracja: 18 Lis 2010, 19:53
Miejscowość: polska

Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

21 Lis 2010, 16:32

Ok . Tak czy tak polecamy oboje mazdę
("Mazda napewno jest bardziej niezawodna, to nie podlega dyskusji " ). I tyle na ten temat . :grin:
Bucik
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 Lis 2010, 14:16
Miejscowość: Koło
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT Toyota GT86 i Shelby Toyota 2000 GT
    W niedzielę zakończył się Goodwood Festival of Speed, święto motoryzacji w Wielkiej Brytanii. Wśród atrakcji przygotowanych przez Toyotę znalazło się 6 specjalnie opracowanych egzemplarzy Toyoty GT86, które ...

  • Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 16:35

    Bucik napisał(a):Megane to Francuz .
    A każdy kto choć trochę się zna na motoryzacji , powie , że to szajs . Bierz mazdę a będziesz zadowolony z auta .


    J.w., zwłaszcza to się tyczy Renault.
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5035
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 16:38

    Bucik napisał(a):Ok . Tak czy tak polecamy oboje mazdę
    ("Mazda napewno jest bardziej niezawodna, to nie podlega dyskusji " ). I tyle na ten temat . :grin:

    ja polecam to i to :wink:
    barney
    Początkujący
     
    Posty: 89
    Rejestracja: 18 Lis 2010, 19:53
    Miejscowość: polska

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 16:51

    Nieustanna wojna nt. gustów trwa. :lol:
    dervu
    Zaawansowany
     
    Posty: 520
    Rejestracja: 28 Kwi 2010, 11:16
    Miejscowość: Lublin
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: Peugeot 106 XSi 16v
    Silnik: 1.6 16v TU5J4
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1992

    Re: co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 17:03

    ta meganka jest awaryjna kumpel miał i ciągle mechanik zawieszenie silnik itd itp... nie przesadzajmy z ta bezawaryjnościa mazd moim zdaniem honda lub toyota
    nitro
    Zaawansowany
     
    Posty: 928
    Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
    Miejscowość: znikąd

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 18:19

    Ciekaw jestem co tak może się psuć w zawieszeniu złożony z kolumn Mcphersona z przodu i belki skrętnej z tyłu i 8 zaworowym, niewysilonym silniku benzynowym.
    Stary samochód więc wiadomo, że niezależnie od marki czasem coś może spłatać figla.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    21 Lis 2010, 20:50

    Tak jak kolega wyżej napisał - przy tak starych samochodach poziom awaryjności będzie zależał raczej od stanu konkretnego egzemplarza. Może być tak, że Mazda będzie zajeżdżona, a Megane dopieszczone ;)
    siebek25
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 156
    Rejestracja: 27 Wrz 2010, 19:40
    Miejscowość: Kielce

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    22 Lis 2010, 20:51

    Zgadzam sie z tymi opiniami,musisz sprawdzac nie tylko stan wizualny auta,ale również techniczny.. Mazda to solidny samochód,ale nie wiem czy trafisz na dobry egzemplarz. Co do Megane,to mam mieszane uczucia...
    AutoMisala
    Początkujący
     
    Posty: 89
    Rejestracja: 05 Lis 2010, 15:15
    Miejscowość: RYBNIK

    Re: co myślicie o tym aucie??-renault megane

    23 Lis 2010, 14:48

    Ze wszystkich wypowiedzi wnioskuje, ze wlasciwie "francuza" mozna odpuscic, wszystkie starsze auta..tez trzeba uwazac..hymmmm..mam do dyspozycji max 7000tysi, do tego okolo 1500-2000 zostawiam na koszty rejestracji i ewentualne wymiany najwazniejszych typu plyny czy chocby rozrzad. przegladajac oferty na allegro czy otomoto widze ze moze byc kiepsko z wyhaczeniem czegos w dobrym stanie. To bylby moj pierwszy car, niedawno wyszedlem obronna reka z egzaminu na prawko, wiec moze doradzicie cos dla poczatkujacego kierowcy? znajomy mowi zeby wybrac japonczyka, a co wy sadzicie?
    gn21
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 14 Lis 2010, 12:38
    Miejscowość: woj. Lubelskie

    Re: Co myślicie o tym aucie??-renault megane

    23 Lis 2010, 14:53

    Wrócę do tematu Magane, miałem przyjemność jeździć ponieważ kumpel jest posiadaczem samochodu. Generalnie auto bardzo dobrze się prowadzi, benzyniak 1.6 jest dość elastyczny i jest bardzo komfortowy. Nawet wg mnie ma zbyt miękkie fotele ale to może przyzwyczajenie z mojego twardziucha.
    Był sobie Escort spotkał się z tyłem Passata, Passat został zadrapany a Escort rozwalony...
    Fari
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 26
    Rejestracja: 23 Lis 2010, 11:38
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 27 10 2009
    Auto: BMW E39 525TD 1998r
     
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód