Co potrzebuje żeby zamontować bass, radio itd?

Co potrzebuje żeby zamontować bass, radio itd?

30 Lis 2008, 00:18

Hei^^

Mam taka sprawe ze nie znam sie tak dobrze, jak sie podlancza rodio bass i te sprawy... chce sobie kupic taki caly komplet.. znalazlam fajnego.. dam wam stronke ale to norweska to nic nie zrozumniecie ale jest zdjecie :wink: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... &vn=736....

Dobra, juz nie bede pisac wiecej tylko mam 2 pytania :)
1. co potrzebuje zeby to w samochodzie zmontowac, i jak kabelki ida?
2. Wiecie jakas strone polska co maja takie zeczy do samochodu?
nie mieszkam wpolsce dlatego nie wiem, zebyscie sie nie dziwili:P

Thx :)
PazX
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 30 Lis 2008, 00:01

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Arrinera Hussarya - fakty i mity Arrinera Hussarya - fakty i mity
    Pierwszy polski supersamochód, Arrinera Hussarya, dumnie nosi nazwę nawiązującą do bohaterskich momentów naszej historii. Jednocześnie budzi wiele kontrowersji i wzbudza rozpalone dyskusje na internetowych forach. ...
    Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem
    Dokładnie 80 lat temu rajdowy duet Zdeněk Pohl/Jaroslav Hausman ukończył ŠKODĄ Popular legendarny Rajd Monte Carlo na drugim miejscu w klasie o pojemności silnika poniżej 1500 cm3. Prekursor dzisiejszej ŠKODY ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • EMS Brussels
      Toyota Yundong Shuangqingc hybrid concept
      Dziewczyny
      Silnik 1.5 MINI TwinPower Turbo, benzyna