Co zrobić, żeby porawić lepsze osiągi?

20 Lut 2008, 09:35

Jeśli masz diesla lub silnik benzynowy z turbo , to są ludzie którzy robią takie rzeczy i podnoszą moc elektronicznie , jeśli nie wyżyłujesz bardzo silnika i będziesz go odpowiednio eksploatował to będzie wszystko w porządku , wiem bo sam robiłem coś takiego przy swoim autku .
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 600
Miejscowość: Radomsko

15 Lut 2012, 16:02

Każdy dolot ma za zadanie dostarczyć powietrze do silnika, możliwie zimne i w możliwie efektywny sposób. Niestety to tylko teoria, w praktyce doloty powietrza silnika w 90% samochodów są niedopracowane. Dolot powietrza silnika w przypadku fabrycznych aut, to najczęściej kompromis masowej produkcji, kosztów, hałasu z efektywnym działaniem. Aby układ dolotowy był tani i cichy producenci samochodów wykonują nie opływowe układy dolotowe z wieloma zwężkami, karbami, przetłoczeniami , przekładkami, tłumikami szmerów i innymi rozwiązaniami które nie wpływają pozytywnie na moc samochodu.

Zdjęcie

Na szczęście są rozwiązania sportowych dolotów powietrza. Jedną z firm, które oferuje tego rodzaju produkty jest rodzimy producent dolotów powietrza do samochodów Dexcraft. Produkty te są wielokrotnie testowane na hamowni zanim trafią do sprzedaży, po to, aby użytkownik otrzymał możliwie najlepszy układ dolotowy jaki mógł założyć do swojego pojazdu. Technologia produkcji to najwyższej jakości kompozyty epoksydowe, z wykorzystaniem tkanin węglowych (Carbon) oraz tkanin szklanych.

Każdy dolot powietrza w silniku, posiada filtr powietrza. W rozwiązaniach Dexcraft stosowane są filtry powietrza K&N (stożkowe filtry powietrza K&N oraz wkładki powietrza K&N). Filtry kn cechują się bardzo dobrym wskaźnikiem przepływu powietrza przy jednocześnie wysokiej jakości filtrowania powietrza. Produkty te mają gwarancję na 1 milion kilometrów, więc są praktycznie dożywotnie.
Piter33
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 18 01 2004
Auto: Audi 80 b4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW 325iX (1987-1990) - samochód elektryczny
    Projekt badawczy "Samochód elektryczny z wysokoenergetycznym akumulatorem " po raz pierwszy zapoczątkowany w 1981 roku doprowadził ostatecznie w 1987 roku do przekształcenia ośmiu modeli BMW 325iX z napędem na cztery ...
    Silnik 1UR-FSE
    Turbodoładowaniem nie dysponuje natomiast 4,6-litrowy silnik 1UR-FSE. Tę jednostkę Lexus również montował pod maską swoich największych i najbardziej komfortowych limuzyn. W latach 2006-2017 motor był dostępny w modelu ...