Colt czy Civic

Moderator: fs.mod
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Które auto byście wybrali.

1. Mitsubishi Colt CJ0 1.3 albo 1.6
1
25%
2. Honda Civic gen V. 1.3 albo 1.5
3
75%

Razem głosów : 4

Colt czy Civic

Post» 15 Lip 2011, 16:31

Witam wszystkich szukając swojej wymarzonej Hondy Civic 5 gen z silnikiem 1.3 albo 1.5 za około 5 tyś natknąłem się na takiego Colta ( aukcja przykladowa) http://otomoto.forumsamochodowe.pl/mitsubishi-colt-twenty-C19546252.html co powiecie o TYCH Coltach.

Moje spostrzeżenia:
- Honda jest większa w środku, ale za to Colt ma większy bagażnik i lepsze wyposażenie (jestem młodym kierowcą wspomaganie i szyberdach mi wystarcza.) :mrgreen:
- Do Hond jest więcej części na szrotach jest więcej manuli jak naprawić i więcej dostępnych części na miejscu w hurtowni a nie na przesyłkę (wydaje mi się ze honda ma tańsze części) :?:
- Wiem że jak kupie Honde to już będzie problem z odsprzedażą bo Honde kupie hmm 93 roku a tego Colta kupił bym 97 z lepszym wyposażeniem i jeszcze za 3 -4 lata mógłbym odsprzedać , a z Hondą miałbym problem :roll:

Błagam was o pomoc ,nie chce żebyście mi mówili o innych autach, chce japońca albo Civica albo Colta.
Marzyłem sobie zawsze o Civicu ale ten Colcik jest niczego sobie , ma świeższy silnik, jeszcze nie bedzie gnił, i wyposażenia jest ok tylko tak naprawdę nic nie wiem wiecej, na autocentrum pisze tylko super samochód , bezawaryjny czasami dużo pali i koniec :evil: . A o Hondach wiem dużo ( o silnikach ,awariach,slabych punktach) Proszę o pomoc. Dziękuje
Wyróżniaj się samochodem z tłumu, a nie gnij w tłumie tych samych aut.
Jenczu
Aktywny
Aktywny

Miejscowość: Głogów

Re: Colt czy Civic