Cztery Ople - który wybrać?

Cztery Ople - który wybrać?

12 Wrz 2016, 18:39

Cześć, mam dylemat pomiędzy trzema Oplami. Poszukuję samochodu raczej niedrogiego, jestem młodym kierowcą i raczej to do dalszej nauki jazdy :P

Wybrałem 4 modele z pobliskich miejscowosci :
1. [link wygasł]

2. [link wygasł]

3. [link wygasł]

4. No i mam jeszcze do oferty Opla Vectrę kolegi, silnik niestety 2.0 DTI ale niedawno był remontowany silnik. Oferuje mi on go za 3k, do roboty są progi z prawej strony i lekkie rdzawe ślady na drugim progu. Samochód posiada już 2 lata i raczej przez ten czas jak go znam to się nic z nim nie działo. Ogółem myślę że jest w dobrym stanie, boję się jednak tego silnika. Przebiegi raczej najmniejsze będą w granicach 20km więc chyba nie aż tak bardzo mało (raczej trasa niż miasto) dla Diesla a czasami zdarzy się 50 albo 100km, powiedzmy raz na dwa tygodnie.

Z góry dzięki.
grzybolevsky
Nowicjusz

Auto: Nie mam

Re: Cztery Ople - który wybrać?

12 Wrz 2016, 18:41

Nie rób śmietnika, pisz w starym temacie
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: xxx

12 Wrz 2016, 19:30

Ekhem, tamto było w dziale o alfach więc no :P Ale jak coś to mogę usunąc o ile sie da.
grzybolevsky
Nowicjusz

13 Wrz 2016, 00:04

Polecam lecytynę, bo masz problemy z pamięcią...
http://www.forumsamochodowe.pl/samochod-do-maks-7-tys-zl-vt93269.htm
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 11
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

13 Wrz 2016, 16:11

Okej, czyli wszystko nadal pisać w tamtym temacie? Defacto kupiłem sobie dość taniego toledo 1 ale chciałem teraz zmienić na coś lepszego, sorki :(
grzybolevsky
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Fiat Tipo - kompaktowy sedan Fiat Tipo - kompaktowy sedan