Czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

21 Sty 2011, 18:03

Witam. Mam teoretyczne pytanie odnośnie indukcyjnego czujnika prędkości i położenia wału korbowego. Mianowicie wyróżniamy dwa rodzaje tych czujników: dwu-podłączniowe i te o trzech podłączeniach.
Z dwoma podłączeniami:
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki. Dwie końcówki to podłączenia cewki.

Z trzema podłączeniami.
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki z oddzielną OSŁONĄ. Czujnik ten posiada dwa podłączenia na cewkę i jeden na OSŁONĘ.

I teraz moje pytanko: co to jest i po co jest ta wyżej wymieniona w czujniku z trzema podłączeniami OSŁONA i dokąd idzie przewód tej osłony (do +, czy do - czy gdzie??)
pozdrawiam
tomxx92
Nowicjusz
 
Posty: 20
Rejestracja: 10 Cze 2009, 23:24
Miejscowość: bielawa

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jedziesz na majówkę? Umyj auto! Jedziesz na majówkę? Umyj auto!
    Utrzymanie w czystości szyb i świateł to obowiązek każdego kierowcy, ponieważ widoczność ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Zapowiadana na majówkę zmienna pogoda powinna zmobilizować prowadzących auta do skontrolowania ...
    Kia Picanto LPG (bi-fuel) - małe zwinne i oszczędne auto Kia Picanto LPG (bi-fuel) - małe zwinne i oszczędne auto
    W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na samochody małe o niskich kosztach eksploatacyjnych, Kia przygotowała wersję "dwupaliwową" najmniejszej pod względem wymiarowym linii Picanto. Debiutująca na 65 frankfurckim Salonie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Fiat Albea
      Drift car
      WST 1/4 MILI
      Men's Day 2010