Czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

czujnik indukcyjny-prosże o odpowiedz na teoretyczne pytanie

21 Sty 2011, 17:03

Witam. Mam teoretyczne pytanie odnośnie indukcyjnego czujnika prędkości i położenia wału korbowego. Mianowicie wyróżniamy dwa rodzaje tych czujników: dwu-podłączniowe i te o trzech podłączeniach.
Z dwoma podłączeniami:
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki. Dwie końcówki to podłączenia cewki.

Z trzema podłączeniami.
Ten rodzaj czujnika składa się z pojedynczej cewki z oddzielną OSŁONĄ. Czujnik ten posiada dwa podłączenia na cewkę i jeden na OSŁONĘ.

I teraz moje pytanko: co to jest i po co jest ta wyżej wymieniona w czujniku z trzema podłączeniami OSŁONA i dokąd idzie przewód tej osłony (do +, czy do - czy gdzie??)
pozdrawiam
tomxx92
Nowicjusz
 
Posty: 20
Rejestracja: 10 Cze 2009, 22:24
Miejscowość: bielawa

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili