Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

14 Cze 2016, 10:16

Witam serdecznie mam maly problem otóż rok temu w styczniu padł w ten czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym zakupiłam nowy boscha no i po 1,5 roku teraz padł znowu auto ma problemy z odpalaniem oddalam go na gwarancję i tu moje pytanie czy można auto uruchomić i jeździć nim bez tego czujnika? Reklamacja pewnie będzie trwac z 2 tygodnie a auto porrzebne. Mam co prawda ten pierwszy popsuty czujnik ale auto odpala na nim dopiero kolo 10 przekrecenia kluczyka. Proszę o odpowiedź z góry dziękuję :D
Auto to Fiat Grande Punto 2006r. Benzyna 1,2
nika18s
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 Cze 2016, 10:06
Prawo jazdy od: 31 07 2008
Auto: Fiat Grande Punto
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

Re: Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

17 Cze 2016, 12:19

nika18s napisał(a):padł w ten czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym
To są dwa różne czujniki. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym tzw. MAP Sensor i drugi to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Masz jakąś fakturę lub paragon żeby sprawdzić co to dokładnie za czujnik?
Po wymontowaniu Map sensora nie będziesz jeździła bo kolektor w kolektorze po czujniku zostanie dziura i nie będzie podciśnienia. Trzeba poczekać aż zostanie wymieniony.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3410
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

17 Cze 2016, 18:16

Kacper napisał(a):To są dwa różne czujniki. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym tzw. MAP Sensor i drugi to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Kacper nie mieszaj. Tutaj czujnik ciśnienia jest zintegrowany z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2229
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać? Jak podjeżdżać na wzniesienia i bezpiecznie z nich zjeżdżać?
    Poruszanie się po ulicach miast przypomina często wyprawę w trudno dostępny teren. Wysokie krawężniki, koleiny, dziury na drodze mogą być wyzwaniem nawet dla doświadczonych offroadowców. Zauważyli to producenci samochodów ...
    Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody Problem smogu w Polsce, a najbardziej ekologiczne samochody
    Polska od lat ma najbardziej zanieczyszczone powietrze w Unii Europejskiej – mówi najnowszy raport NIK. W ponad 90 proc. za ten stan rzeczy odpowiada indywidualne ogrzewanie budynków. Pomimo tego, że samochody ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili