Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

14 Cze 2016, 11:16

Witam serdecznie mam maly problem otóż rok temu w styczniu padł w ten czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym zakupiłam nowy boscha no i po 1,5 roku teraz padł znowu auto ma problemy z odpalaniem oddalam go na gwarancję i tu moje pytanie czy można auto uruchomić i jeździć nim bez tego czujnika? Reklamacja pewnie będzie trwac z 2 tygodnie a auto porrzebne. Mam co prawda ten pierwszy popsuty czujnik ale auto odpala na nim dopiero kolo 10 przekrecenia kluczyka. Proszę o odpowiedź z góry dziękuję :D
Auto to Fiat Grande Punto 2006r. Benzyna 1,2
nika18s
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 Cze 2016, 11:06
Prawo jazdy od: 31 07 2008
Auto: Fiat Grande Punto
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

Re: Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

17 Cze 2016, 13:19

nika18s napisał(a):padł w ten czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym
To są dwa różne czujniki. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym tzw. MAP Sensor i drugi to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Masz jakąś fakturę lub paragon żeby sprawdzić co to dokładnie za czujnik?
Po wymontowaniu Map sensora nie będziesz jeździła bo kolektor w kolektorze po czujniku zostanie dziura i nie będzie podciśnienia. Trzeba poczekać aż zostanie wymieniony.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3900
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Czujnik temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym Fiat Grande Pun

17 Cze 2016, 19:16

Kacper napisał(a):To są dwa różne czujniki. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym tzw. MAP Sensor i drugi to może być czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Kacper nie mieszaj. Tutaj czujnik ciśnienia jest zintegrowany z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2268
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Diesel i rozruch silnika w zimie Diesel i rozruch silnika w zimie
    Problemy z uruchomieniem silnika w zimie, najczęściej mają posiadacze samochodów z silnikiem Diesla. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj zaniedbują swój samochód już w okresie jesiennym. Ale od początku...
    [D] A4 B7 2,0TFSI / 325i e90 / IS 250 mk2 / Legacy IV 3,0 / S60 I 2,4T [D] A4 B7 2,0TFSI / 325i e90 / IS 250 mk2 / Legacy IV 3,0 / S60 I 2,4T
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik benzynowy o mocy min. 200KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2006 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A4 B7 2,0 TFSI - 200KM - ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Lexus GS 450h - zawieszenie
      Jeep Wrangler, dół z błotem, Off Road
      BMW X1 Edition Powder Ride
      Kondensator do zestawu Car-Audio