Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 08:51

Drugi zdecydowanie dużo ładniejszy,te z okrągłymi lampami mi się nie podobają.
Czy W202 jest drogi w utrzymaniu w porównaniu do mojego bmw?
W sumie to powiem Wam tak,podoba mi się także passat b4 i widzę że można go kupić w fajnej cenie ale jeśli mercedes by się znalazł to absolutnie nie pogniewam się :ok:
Mam jeszcze dużo czasu do końca roku,jakie silniki w W202 są najlepsze?
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 849
Zdjęcia: 24
Rejestracja: 07 Lut 2014, 17:36
Prawo jazdy od: 31 07 2012
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Audi 80 B4
Silnik: 2.0E 115KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 10:33

Dodam coś od siebie :D
Nie pamiętasz jak pisałem, że szybko zabraknie mocy w R4 ? :D sprawdza się to u 9/10 uzytkowników bmw poniżej 2 litrów ;) Przerabiałem to na własnej skórze, przerabiali to praktycznie wszyscy moi znajomi, fani bmw.
Co do e39 zgadzam się całkowicie :D To pierwsze brzydkie bmw :D Później było już tylko gorzej.
Co do kosztów utrzymania, napiszę od najdroższych, zakładając, że we wszystkich będzie R6.
e38=e39 koszty praktycznie te same
e46
e30
e34= e32 koszty te same
e36

Wiem, zaraz ktoś napiszę, że chwale bo mam. Ale na Twoim miejscu zdecydował bym się na zakup e34 z minimum R6. Porównując z e46:
e34- lepsze materiały wykonania wnętrza, lepiej wyciszony, bardziej komfortowy zawias. We wnętrzu nic nie dzwoni, nie zgrzyta. Materiały tak dobrej jakości, że nie widać na nich zęba czasu. No może z wyjątkiem tapicerki ale wszystko idzie ogarnąć a komplet ładnych skór kupisz za 500zł.
DUSZA :D:D:D + zyskuje na wartości.
To samo w zasadzie tyczy się e32, która będzie jeszcze wygodniejsza i jeszcze lepiej wyciszona choć gabaryty e32 w użytkowaniu miejskim mogą już sprawiać problem. Szczególnie jakaś long wersja.
E46 ma twardszy zawias i trochę lepiej się prowadzi niż np e34.
Przeważnie ma tez lepsza blachę, w e34 gniją doły drzwi.
e34, e32 to pełnoprawne wygodne limuzyny a koszt utrzymania tyych samochodów jest śmiesznie niski w stosunku do tego co oferują i to uważam za ich największy plus.
Natomiast e39 ma trochę lepiej wyciszona podłogę od e34 i niezaprzeczalnie lepsze wyposażenie, ma tez lepszą blachę.
Niestety jest zauważalnie droższe w utrzymaniu no i traci na wartości.
To samo tyczy się e38- moim zdaniem ostatnie klasyczne bmw serii 7.

Na temat mercedesów szerzej wypowiadać się nie mogę bo nie znam tych samochodów. Zawsze mi się podobały jednak brak sensownych silników i brak możliwości zagazowania dyskwalifikuje je w moich oczach do codziennego użytku.
Gdyby w w124 drzemały silniki porównywalne z R6 bmw, dające się gazować to zapewne jeździł bym teraz pięknym w124.
190 będzie spartańska prawie jak e30 a nowsze typy w202 nie mają już tego ,,czegoś" i gniją na potęge.
Ktoś poruszył temat passata. Jaki jest sens cofać się motoryzacyjnie przesiadająć się na vw?
Kumpel przesiadł się z passata b5 w tedeiku na e46 1.8 i stwierdził, że nigdy nie wróci do VW.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1965
Zdjęcia: 20
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Auto: BMW & ROVER
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 10:52

Kirin u mnie to jest tak,że priorytetem jest wygląd,im starszy samochód chociaż nie każdy tym bardziej mi się on podoba.
Mercedes w porównaniu do bmw e34 czy nawet e32 wypada naprawdę średnio,bo bmw bardziej mi się podoba.
Będe miał duży problem ze znalezieniem e34 bądź e32 do użytku codziennego,bo te samochody w większości jak nie prawie każdy ma bardzo złą przeszłość.
Budżet jaki mogę przeznaczyć na ten samochód napisałem wyżej,tzn. około 12-13 tysiecy na sam zakup i jestem gotowy aby znajomy poszukał mi taki np. w niemczech,ale nie daje 100% że by mi ją sprowadził więc tu następny problem.
Mówisz,że e46 ma lepszy zawias i troche lepiej się prowadzi-wiesz moje e46 ma przebieg 130 tys. i nic kompletnie nie puka ani nie stuka aczkolwiek tak jak psiałem razi mnie ogromnie fakt kiepskiego wykonania,bo po tej klasie samochodu spodziewałem się czegoś dużo lepszego.
Widać seria 3 nie jest dla mnie,ja potrzebuje czegoś większego,aby nie czuć się przytłoczonym więc e34? Czy nie będzie tak,że teraz są części do niej jeszcze ale za chwile nie będzie ich w ogóle i będzie problem z naprawą czegoś?
Byłem u znajomego mechanika swego czasu z tym tematem i mówił mi że części są dostępne nawet nowe bez problemu i polecał mi tylko i wyłącznie R6 własnie w bmw,oglądając i serwisując mój samochód powiedział mi że byłby idealny gdyby miał silnik 2.0 150km.
Tak jak mówisz e34+dobre skóry zaprawić i będzie to fajna a nawet świetna limuzyna myśle że w kwestii wyglądu rozumiemy się doskonale bo co to dusza w samochodzie doskonale wiesz :) .
Tak to ja poruszyłem kwestie passata b4,ze względu na to że naczytałem się że jest tani w zakupie i ma dobry tani zawias ale tak jak mówisz chyba się cofne troche bo bmw jest jednak chyba troche lepsze od leciwego juz vw stąd właśnie cena np. e34 w stosunku do passata b4.
Ostatnio edytowany przez mateo199214, 01 Lip 2015, 10:55, edytowano w sumie 1 raz
mateo199214
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 849
Zdjęcia: 24
Rejestracja: 07 Lut 2014, 17:36
Prawo jazdy od: 31 07 2012
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Audi 80 B4
Silnik: 2.0E 115KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 10:54

Moje propozycje:
E34
E32*
E30
-----
Sierra (brak wartości na ten moment, można kupić za bezcen, na - praktycznie brak wypasu no i dużo rdzy)
Scorpio (wypas lepszy, jakość również, nieporównywalny komfort z Sierrą, ale już nie tak zwrotny jak Sierra, też kupisz za śmieszny pieniądz, w sumie taniej niż Sierra. Aktualnie na naszym rynku jest w czym wybierać, jakiś czas temu były same zgniłe diesle za 1-2k.)
-----
190
W124 (na ten moment osobiście bez 8-10k bym nie podchodził)
-----
Audi A6 C4/ 100 C4 (za 8-12k już są igły, blacha dobra, tu najlepiej brać diesla 2.5 TDI z 6 biegową skrzynią biegów)
-----
Opel Omega B FL (blachy już okej, wykończenie fajne, komfort też, moim zdaniem najfajniejszy model opla z tych lat, na - silniki. W zasadzie trzeba brać 3.0 i gazować)
Opel Manta (o ile znajdziesz do 15k..)
Opel Senator
Opel Ascona
-----
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18193
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 11:24

Nie wiem, czy E38 będzie drogie w utrzymaniu, ale wiem, że będzie warte każdych wydanych pieniędzy :wink:
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1152
Rejestracja: 05 Sie 2008, 13:01
Prawo jazdy od: 09 06 2013
Auto: Honda Accord VI
Silnik: 1.8 136 KM VTEC
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

01 Lip 2015, 13:39

Jeżeli kupił byś np. taki egzemplarz:
[link wygasł]
i dbał o niego należycie to jeszcze Twoje wnuki nim pojeżdżą
Stan dołów drzwi wprost mnie zachwyca :O W oczy kole jedynie nieoryginalne radio ale wymienić nie problem.

mateo199214 napisał(a):Czy nie będzie tak,że teraz są części do niej jeszcze ale za chwile nie będzie ich w ogóle i będzie problem z naprawą czegoś?


Absolutnie każda część jest dostępna praktycznie od ręki. Istnieje mnoga ilość zamienników i używek za śmieszne pieniądze. Można też pokusić się o zakupy w aso ale to dla bardziej zamożnych.
Jedyny element, z którym miałem problem ( jeszcze za czasów e30) to przepływomierz. O ile do nowszych 24 zaworowych R6 nowa przeplywka kosztuje chyba cos ok 150-200zł to za używana do 12 zaworowego 2.5 musiałem zapłacić 600zł. Nowych nie ma, jedynie w aso za kosmiczne pieniądze.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1965
Zdjęcia: 20
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Auto: BMW & ROVER
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy Wyższa szkoła jazdy dla kierowców i narciarzy
    Wyjazdy na narty dają miłośnikom tego sportu dużo radości i satysfakcji. Wbrew pozorom narciarstwo alpejskie i podróżowanie samochodem mają wiele wspólnego. By przyjemne doznania z jazdy na nartach i podróży ...
    Prowadzenie samochodu pod wpływem stresu Prowadzenie samochodu pod wpływem stresu
    Prowadzenie samochodu to wieloaspektowe zadanie, wymagające koncentracji i spokoju. 1/3 kierowców przyznaje, że przynajmniej raz w tygodniu prowadzi auto pod wpływem stresu czy czując złość. Zdenerwowani kierowcy są ...

  • Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    01 Lip 2015, 14:50

    No egzemplarz fajny i z dobrym silnikiem tylko ta skrzynia automatyczna,ja jednak wolałbym chyba manual i najlepiej z czarną skórą i w ciemniejszym kolorze:)
    Ewentualnie tak jak napisałeś,skórzaną tapicerkę można sobie dorobić samemu.
    To i tak temat na koniec roku,bo wtedy będę konkretniej poszukiwał samochodu,fajny jest też ten opel senator pierwszy raz go widzę i jest tylko 1 egzemplarz na allegro.
    mateo199214
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 849
    Zdjęcia: 24
    Rejestracja: 07 Lut 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 31 07 2012
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: Audi 80 B4
    Silnik: 2.0E 115KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1992

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    01 Lip 2015, 15:05

    mateo199214, najlepiej jak się przejedziesz jakimś E34 i W124 i wtedy podejmiesz decyzję. Oba auta są wspaniałe, ale oferują odmienne doznania.

    kirin88 tu masz ładnego Mercedesa pod LPG (również R6):
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    4.2 V8:
    [link wygasł]
    Ossy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 3316
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 35tys. km
    Auto: Volvo S60
    Silnik: 2.4T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    01 Lip 2015, 15:29

    No te skórzane merce są naprawdę fajne :ok: .
    Komfort jazdy jest na pewno mega.
    Tak się jeszcze zastanawiam nad pozostawieniem sobie mojej e46,bo zawsze gdy założę lpg będzie można bardziej przycisnąć jej buta i wtedy juz nie bede tak patrzył że wolno jeździ bo nie chce jej depnąć bo będzie się jeździło dużo taniej,czasami zbyt dużo pali jak się jej depnie a na dzień dzisiejszy leje do niej tylko benzynke. :bored:
    Bo jest to samochód którego jestem z dnia na dzień coraz bardziej pewny i mógłbym w nią trochę zainwestować tzn. jest to oryginalne bmw na oryginalnych częściach i nawet felgi są od nowości i dodać jej jakieś fajne skóry tylko czy kolor czarny będzie pasował do jej wnętrza?
    Ma ktoś może jakiś program,zdjęcia aby sprawdzić jak to będzie wyglądało?
    EDIT:
    Sprawdziłem koszt takiego obszycia i sam komplet siedzień kosztuje przynajmniej 2000zł obszycie więc mija się to z celem bo jest za drogo.
    To już prędzej można kupić coś takiego i odnowić [link wygasł] :ok:
    Na plus,że to są oryginalne siedzenia od tego bmw :ok: .
    mateo199214
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 849
    Zdjęcia: 24
    Rejestracja: 07 Lut 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 31 07 2012
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: Audi 80 B4
    Silnik: 2.0E 115KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1992

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    01 Lip 2015, 21:09

    Koniu napisał(a):Audi A6 C4/ 100 C4 (za 8-12k już są igły, blacha dobra, tu najlepiej brać diesla 2.5 TDI z 6 biegową skrzynią biegów)

    Ja tam szukałbym jakiegoś 4,2 litra bo jest w miarę okey ale niestety pojemność dość duża i cena OC jest wysoka.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4760
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    02 Lip 2015, 20:44

    Muszę przyznać, ze gust masz dość dziwny. Podoba Ci się E38, a E39, które jakoś szczególnie stylistyką nie odbiega od niego już nie. Między E34, a E39 jeśli chodzi o stylistykę, też rewolucji nie ma. Powiedział bym nawet, ze od strony stylistyki, zmiany między tymi autami były najmniejsze :) No, ale gust, to sprawa indywidualna, każdy ma swój i każdemu co innego się podoba. Nie mniej jednak, w mojej ocenie E39, to byłby złoty środek dla Ciebie.
    Jeśli chodzi o E38, teoretycznie koszty utrzymania są podobne, ale praktycznie niekoniecznie. Jedyna rzędowa szóstka w gamie to 2.8, silnik bardzo dobry, daję sobie przyzwoicie radę w tej budzie, ale też na fajerwerki nie licz. To auto jest nastawione na komfortowe pokonywanie wielu kilometrów, przy okazji bardzo dobrze się prowadząc. Tu przechodzimy do istotnej kwestii, zakładam, ze będziesz jeździł głównie sam i raczej jakiś wielkich dystansów pokonywać nie będziesz. W takim wypadku 728i mija się z celem i lepiej iść w kierunku silników V8 w siódemce. Ale tu pojawia się kwestia taka, ze o ile koszty zawieszenia, hamulców itp. będą podobne do E39, o tyle E38 było zdecydowanie popularniejsze z silnikami V8, a w E39 silniki V8 to margines rynku. Wynika z tego tyle, ze przeciętne E38 będzie droższe w utrzymaniu od przeciętnej E39. Druga kwestia jest taka, ze stan wiele egzemplarzy E38, ale też E39 woła o pomstę do nieba, ale doprowadzenie silnika V8 do porządku będzie kosztowniejsze. Można wrócić do punktu wyjścia, czyli do silnika 2.8 w siódemce. I tu jest właśnie sedno sprawy, po co kupować dużą E38 z silnikiem 2.8, jeżdżąc głównie samemu i nie zbyt daleko(takie założenie mam, wobec twojego użytkowania auta, jeśli się mylę- popraw mnie :) ), skoro E39 z takim silnikiem pojedzie lepiej, będzie zwinniejsze, przy takim użytkowaniu zapewni podobny komfort, a jeśli znajdziesz dobry egzemplarz, to i fajny wypas zapewni. Przy tych cechach, będzie też dość przestronna, aby w razie potrzeby przewieźć więcej osób, ale nie będzie tak duża jak siódemka. Nie chcę Cię tu namawiać na siłę do E39, bo ten samochód oprócz oczywistych zalet, ma też mnóstwo wad, ale moim zdaniem, własnie to BMW, najbardziej by przypasowało twoim potrzebą.
    Sam mam wizje na E38, którą może kiedyś zrealizuje, ale z mojego logicznego punktu, sens ma tylko wersja 740i do tego auta.
    Co do E34, czy Mercedesa W124, które kosztują powyżej 10tyś.zł. Owszem, to fajne, zadbane auta, które jeszcze długo będą cieszyć. Ale np. kupić E34 za 15tyś.zł, jako jedyny samochód, to kiepski pomysł. Dlaczego? Wyobraź sobie, ze będziesz brał udział w kolizji drogowej nie z twojej winy. Jak myślisz, ubezpieczyciel będzie brał pod uwagę wartość auta z umowy, czy z swoich katalogów, w których to 25 letnie auto będzie miało minimalną wartość, ponieważ w świetle przepisów, nie będzie to youngtimer, tylko stary wrak, który powinien zniknąć z ulicy.Niby się coś w kwestii OC zmieniło od tego roku, ale wątpię, aby coś się poprawiło w przypadku takich aut,
    pkc
    Zaawansowany
     
    Posty: 567
    Rejestracja: 15 Gru 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 10 08 2004
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E36/E39, Audi A4 B8
    Silnik: 328i/530d/2.0TFSi

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    02 Lip 2015, 21:19

    pkc napisał(a):Wyobraź sobie, ze będziesz brał udział w kolizji drogowej nie z twojej winy. Jak myślisz, ubezpieczyciel będzie brał pod uwagę wartość auta z umowy, czy z swoich katalogów, w których to 25 letnie auto będzie miało minimalną wartość, ponieważ w świetle przepisów, nie będzie to youngtimer, tylko stary wrak, który powinien zniknąć z ulicy.


    Jest na to jeden sposób, jak masz zadbane stare auto to trzeba zrobić wycenę przez rzeczoznawcę, żaden ubezpieczyciel nic na to nie poradzi.
    Ossy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 3316
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 35tys. km
    Auto: Volvo S60
    Silnik: 2.4T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    02 Lip 2015, 22:08

    Z tego co wiem, po rozmowie z znajomym rzeczoznawcą, on może wartość katalogową podnieść maksymalnie o 30%, kiedyś jak wałkowałem ten temat, to na forach podobne rzeczy pisali, więc nie wiele to da.
    pkc
    Zaawansowany
     
    Posty: 567
    Rejestracja: 15 Gru 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 10 08 2004
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E36/E39, Audi A4 B8
    Silnik: 328i/530d/2.0TFSi

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    02 Lip 2015, 22:13

    pkc napisał(a):I tu jest właśnie sedno sprawy, po co kupować dużą E38 z silnikiem 2.8, jeżdżąc głównie samemu i nie zbyt daleko(takie założenie mam, wobec twojego użytkowania auta, jeśli się mylę- popraw mnie

    Dokładnie tak jak piszesz,robię niedaleki dystans i jeżdżę sam.
    pkc napisał(a):Nie chcę Cię tu namawiać na siłę do E39, bo ten samochód oprócz oczywistych zalet, ma też mnóstwo wad, ale moim zdaniem, własnie to BMW, najbardziej by przypasowało twoim potrzebą.

    Przekonujesz mnie coraz bardziej,czy możesz podać jakieś konkretniejsze/poglądowe linki do egzemplarzy i wyposażeń które warto brać pod uwagę?
    Jak e39 to pod uwagę biorę głównie silnik 2.8 ze względu na najlepszą dynamike/spalanie/jest to jeden z najbardziej sensowniejszych i pośrednich jednostek do tego modelu.
    Stylistykę niestety e39 ma skopaną,brakuje w niej kanciastych boków jest taka normalna nie wyróżniająca się niestety niczym-podobno za t
    o jazda i jej komfort rekompensuje w 100% jej wygląd zewnętrzny.
    Tak,tak wiem... gust mam bardzo dziwny a to dlatego że podoba mi się wiele samochodów i wcale nie będę pokrzywdzony gdy sprzedam swoje e46 i kupie sobie np. passata b4 z silnikiem 2.0 115km lub też dieslem 1.9 110km bo lubie stare samochody a bmw to już tak bardziej do zabawy się kupuje i dla szpanu chociaż czym tu szpanować jak tego jest więcej niż astry f na drogach a szczególnie e46 i e39...
    Nad passatem myśle poważnie,bo wiem że do pracy ten samochód jest praktyczniejszy niż jakieś tam bmw,a kombi już w ogóle jest rewelacyjne tylko za długie :naughty: bo do letnich wypadów i spania w samochodzie jest idealne co też biore w każdym samochodzie pod uwagę,ale ładnego kombi w bmw jeszcze nie widziałem.
    [link wygasł] prawda,że ładny? Tylko silnik trochę mały,ale na plus że to jest jednopunkt i tam instalacja za 1500zł niczym do astry f wystarczy i można jeździć tanio i fajnie :ok: :yes:
    Bym zapomniał,dziękuje Ci bardzo pkc za napisanie konkretnego posta w którego się wczytałem i są tam bardzo cenne rady :) ,widać że znasz się na rzeczy :ok: .
    mateo199214
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 849
    Zdjęcia: 24
    Rejestracja: 07 Lut 2014, 17:36
    Prawo jazdy od: 31 07 2012
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: Audi 80 B4
    Silnik: 2.0E 115KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1992

    Re: Czy BMW Serii 7 E38 będzie drogie w utrzymaniu?

    02 Lip 2015, 22:46

    mateo199214 napisał(a):http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... y7tVP.html prawda,że ładny?

    Całkiem ładny stan do tego właśnie LPG i cieszysz się tanią eksploatacją i łatwą dostępnością części ale nie ma RWD więc nie ma tyle przyjemności z jazdy. Ten będzie lepszy:
    [link wygasł] 4x4 więc zimą nie masz problemów ale zdjęcia słabe więc to link przykładowy.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4760
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998
     
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili