Czy warto założyć gaz? Golf III 1.8 ABS 1992

Czy warto założyć gaz? Golf III 1.8 ABS 1992

19 Lut 2013, 17:06

Witam,
Posiadam golfa III 1.8 ABS 1992. w samej benzynie, no i spalanie jak dla mnie to za duzo. czy warto zamontowac instalacje gazowa ? czytalem, ze na przegladach ma byc teraz ostrzej, bo wczesniej myslalem o zalozeniu gazu 'na lewo' co o tym sadzicie? czy warto inwestowac w staruszka ?
kaczorey
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Lut 2013, 16:57
Prawo jazdy od: 06 07 2012
Auto: Golf III
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

Re: Czy warto założyć gaz? Golf III 1.8 ABS 1992

19 Lut 2013, 18:14

Przelicznik masz prosty. Jeździsz dużo to się opłaca, jeździsz mało to się nie opłaca.
10tyś.km. to oszczędność około 1700-2000zł
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4106
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Czy warto założyć gaz? Golf III 1.8 ABS 1992

19 Lut 2013, 18:48

kolo 1500 km miesiecznie. planuje jeszcze nim pojezdzic okolo 5 lat.
kaczorey
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Lut 2013, 16:57
Prawo jazdy od: 06 07 2012
Auto: Golf III
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...
    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Peugeot 508 RXH, przód
      Porsche 911 Carrera 4, Typ 964 kabriolet, wnętrze
      Volkswagen Golf VII, tył
      Lorinser SL 500, przód