Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

16 Cze 2011, 21:27

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Opolskimi i piszę pracę magisterską o aktywności zawodowej ludzi. Wiadomość, którą otrzymałeś jest zaproszeniem do wzięcia udziału w badaniu. Podziel się ze mną swoimi odczuciami związanymi z Twoją pracą, a może sam dowiesz się o niej czegoś więcej ...

Czy wiesz, że w pracy spędzamy średnio 86400 godzin naszego życia? Jak pokazują wyliczenia, czas spędzony w pracy stanowi prawie 1/3 całego naszego życia. To dla niektórych więcej niż czas spędzony z rodziną. Praca bywa źródłem satysfakcji, radości, ale bywa też przyczyną stresów i frustracji..

Ankieta jest przeznaczona wyłącznie dla osób obecnie pracujących.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zebrane dane zostaną wykorzystane jedynie w mojej pracy magisterskiej. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 20-30 minut.

Link do badania: https://spreadsheets.google.com/spreads ... VVQyWmc6MQ

Jeśli byłoby to możliwe, proszę o przesłanie tej wiadomości do swoich czynnych zawodowo znajomych, którzy mogliby wziąć udział w badaniu.

Dziękuję i pozdrawiam!
Ania.
AniaOpo
Obserwowany

Auto: Ford Focus 1.8 TDCI 100 KM Kom

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Problemy z ruchem w 30 największych miastach świata Problemy z ruchem w 30 największych miastach świata
    Z najnowszego raportu Roland Berger o mobilności wynika, że problemy z ruchem w 30 największych miastach świata generują koszty rzędu 266 miliardów USD. Założona w 1967 r. firma Roland Berger Strategy Consultants należy ...
    Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików
    Pyłki są zmorą nie tylko alergików, ale także kierowców bez względu na to, czy są na nie uczuleni czy nie. Dlaczego? Pyłki osadzające się na szybach samochodu potrafią ograniczać pole widzenia, a jazda w takich ...

•  
    • Warto przeczytać