Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

16 Cze 2011, 21:27

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Opolskimi i piszę pracę magisterską o aktywności zawodowej ludzi. Wiadomość, którą otrzymałeś jest zaproszeniem do wzięcia udziału w badaniu. Podziel się ze mną swoimi odczuciami związanymi z Twoją pracą, a może sam dowiesz się o niej czegoś więcej ...

Czy wiesz, że w pracy spędzamy średnio 86400 godzin naszego życia? Jak pokazują wyliczenia, czas spędzony w pracy stanowi prawie 1/3 całego naszego życia. To dla niektórych więcej niż czas spędzony z rodziną. Praca bywa źródłem satysfakcji, radości, ale bywa też przyczyną stresów i frustracji..

Ankieta jest przeznaczona wyłącznie dla osób obecnie pracujących.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zebrane dane zostaną wykorzystane jedynie w mojej pracy magisterskiej. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 20-30 minut.

Link do badania: https://spreadsheets.google.com/spreads ... VVQyWmc6MQ

Jeśli byłoby to możliwe, proszę o przesłanie tej wiadomości do swoich czynnych zawodowo znajomych, którzy mogliby wziąć udział w badaniu.

Dziękuję i pozdrawiam!
Ania.
AniaOpo
Obserwowany

Auto: Ford Focus 1.8 TDCI 100 KM Kom

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak jeździć po nawałnicy? Jak jeździć po nawałnicy?
    W lecie często nawiedzają nas intensywne burze, gwałtowne opady deszczu i nawałnice. Takie warunki atmosferyczne są bardzo niebezpieczne w szczególności dla kierowców. Pod wpływem silnego wiatru łamią się gałęzie, a intensywny ...
    Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach
    Niemal połowa kierowców deklaruje, że jednorazowo pokonuje nie więcej niż 10 km, a co trzeci przejeżdża dziennie do 20 km. Zaledwie 9 proc. badanych twierdzi, że ten dystans w ich przypadku jest dłuższy niż 30 km. Co czwarty ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck