Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

Czym dla Ciebie jest Twoja praca? Męczarnią? Spełnieniem?

16 Cze 2011, 21:27

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Opolskimi i piszę pracę magisterską o aktywności zawodowej ludzi. Wiadomość, którą otrzymałeś jest zaproszeniem do wzięcia udziału w badaniu. Podziel się ze mną swoimi odczuciami związanymi z Twoją pracą, a może sam dowiesz się o niej czegoś więcej ...

Czy wiesz, że w pracy spędzamy średnio 86400 godzin naszego życia? Jak pokazują wyliczenia, czas spędzony w pracy stanowi prawie 1/3 całego naszego życia. To dla niektórych więcej niż czas spędzony z rodziną. Praca bywa źródłem satysfakcji, radości, ale bywa też przyczyną stresów i frustracji..

Ankieta jest przeznaczona wyłącznie dla osób obecnie pracujących.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zebrane dane zostaną wykorzystane jedynie w mojej pracy magisterskiej. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 20-30 minut.

Link do badania: https://spreadsheets.google.com/spreads ... VVQyWmc6MQ

Jeśli byłoby to możliwe, proszę o przesłanie tej wiadomości do swoich czynnych zawodowo znajomych, którzy mogliby wziąć udział w badaniu.

Dziękuję i pozdrawiam!
Ania.
AniaOpo
Obserwowany

Auto: Ford Focus 1.8 TDCI 100 KM Kom

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi
    Na wystawie "Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi", Audi museum mobile prezentuje dwanaście samochodów typu coupé, wyprodukowanych od lat trzydziestych ubiegłego wieku, aż ...
    Mercedes Klasy V z pakietem AMG Mercedes Klasy V z pakietem AMG
    Mercedes Klasy V z pakietem AMG - sportowy styl w segmencie vanów, będzie miał swoją polską premierę podczas VII Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych i Biznesowych Fleet Market, które odbędą się ...

•  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat b6 Taxi, bok